پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید سرپرست حجاج ایرانی از نمایندگی بعثه در منطقه قم

بازدید سرپرست حجاج ایرانی از نمایندگی بعثه در منطقه قم
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با حضور در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شد و با مسئولان و کارکنان این دفتر در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته و آینده گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضور در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم از بخش‌های مختلف این دفتر بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های صورت گرفته و آینده آن قرار گرفت.


در این بازدید که حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین عسکری علویه، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم، ایشان را همراهی می‌کرد، مسئولان واحدهای مختلف این دفتر از فعالیت‌های خود در حوزه حج، عمره و عتبات عالیات گزارش دادند.


آنگاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب، در نشستی با مسئولان و کارکنان دفتر نمایندگی بعثه منطقه قم، ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته؛ گفت: با توجه به اینکه این منطقه شامل چندین استان می‌شود و بیشتر روحانیان کاروان‌ها نیز در شهر مقدس قم مستقر هستند و ارتباط بیشتری با این مجموعه دارند، بخش اعظمی از فعالیت‌های بعثه در دفتر منطقه قم صورت می‌گیرد.


سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به برنامه بازدید خود از معاونت‌ها و مجموعه‌های زیر نظر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت؛ اظهار کرد: بنده بر این باور هستم که اگر می‌خواهیم کارها و تصمیمات به‌صورت واقعی اجرایی شود، باید حضورمان در مجموعه‌های وابسته به بعثه مقام معظم رهبری را افزایش دهیم تا از نزدیک با فعالیت‌ها و مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شده، متناسب با آن تصمیم بگیریم.


وی تصریح کرد: تنها نشستن در جلسات و تصمیم گیری برای بخش‌های مختلف نه تنها کافی نیست بلکه ممکن است قابل‌اجرا نباشد؛ اما اگر به‌صورت میدانی در مجموعه‌ها حضور یابیم و با نیازهای مناطق و استانها از نزدیک آشنا شویم، می‌توانیم متناسب با نیازها تصمیم‌گیری کنیم.


وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بایسته است از تمامی دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سراسر کشور بازدید انجام گیرد و این تعامل و ارتباط دوسویه را افزایش خواهیم دهیم.


بر پایه این گزارش، پیش از سخنان نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم، درباره برنامه ها و اقدامات صورت گرفته و آینده این مجموعه برای حج 99 و مشکلات موجود و راه‌های پیشنهادی رفع آن گزارشی ارائه کرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.