پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید منا

دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج و زیارت و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید منا
مسئولان حوزه حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید منا حاج ولی سلطانی ازهمسر این شهید والامقام عیادت کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب و علی رضا رشیدیان و سعید اوحدی با حضور در منزل مهاجرالی الله، شهید حاج ولی سلطانی از همسر این شهید که دربستر بیماری است، عیادت و با وی گفت و گو کردند.

دراین دیدار که درآستانه فرارسیدن پنجمین سالگرد شهدای فاجعه منا انجام شد حضار در جریان روند اقدامات انجام شده برای درمان همسر شهید قرار گرفتند و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی هرچه بیشتر به وی دستوراتی صادر و تاکید کرد که روند درمان تا مداوای ایشان ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین نواب دراین دیدار از صبر و بردباری همسر این شهید بزرگوار تجلیل و از خداوند متعال برای وی سلامتی و بهبودی مسئلت کرد و حاضران علو جایگاه مهاجرالی الله حاج ولی سلطانی و دیگرشهدای والا مقام فاجعه منا و حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام را از خدای بزرگ درخواست داشتند.

در این دیدار ازسوی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، هدیه ای محضر این بانوی محترمه همسر شهید والامقام تقدیم شد.

گفتنی است فاجعه تلخ منا درحج سال 1394 در روز عید قربان رخ داد و درآن 464تن ازحجاج کشورمان و هزاران تن از ضیوف الرحمان از دیگر کشورها در سرزمین منا مظلومانه با لب تشنه به شهادت رسیدند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.