پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد

آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد
آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در جمع همکاران بازنشسته و همسران آنها که در نیمه نخست سال 99 به درجه بازنشستگی نائل آمده اند، ضمن تبریک ولادت امام هادی و عید سعید غدیر خم با اشاره به روایت امام هادی علیه السلام خَيرٌ مِن الخَيرِ فاعِلُهُ – انجام دهنده کار خیر از کار خیر بهتر است، خطاب به مدعوین، گفت: این روزی شما بوده که سالها در حج و زیارت خدمت کرده و در برنامه های خیر مشارکت داشته اید.

وی با اشاره به اینکه افراد باتجربه باید با برنامه ریزی تجارب خود را به نیروهای جدید منتقل کنند، افزود: انتقال تجارب برای آیندگان راهگشا و تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تقدیر از تلاشهای همسران بازنشستگان که در کنار آنها بوده اند اظهار کرد: اگر همسران نقش خود را به خوبی عمل کنندقطعا اجر آنها نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

علی رضا رشیدیان نیز در جمع همکاران بازنشسته ، ضمن تبریک دهه ولایت و ایام پربرکت عید سعید غدیر خم به تفاوت فعالیت کارمندان در سازمان حج و زیارت اشاره کرد و گفت: هدف کار کردن در سازمان حج و زیارت، خدمت رسانی به زائران خانه خدا و اعتاب مقدسه است و کارکنان فراتر از مسئولیت اداری و شغلی در کنار یکدیگر کار و تلاش می کنند.

وی افزود: کارکنان سازمان حج و زیارت شاید هفته ها و ماهها در کشوری دیگر برای زائران و حجاج ایرانی، کار سخت و سنگینی را انجام می دهند و این نوع فعالیت کردن، موجب شده تا کارکنان به نوعی تبدیل به یک خانواده شوند.

رشیدیان با اشاره به سختی فعالیت های کارکنان سازمان حج و زیارت و با یادآوری حوادثی همانند حج خونین سال 66 یا فاجعه منا در حج سال 94 و هچنین شهادت برخی از همکاران در عملیات های تروریستی صورت گرفته در کشور عراق گفت: کار کردن در چنین شرایط سختی موجب شده تا همه کارکنان همانند یک خانواده باشند و این دوستی و اخوت در میان همکاران وجود داشته، دارد و خواهد داشت.
وی افزود: تمامی فعالیت های صورت گرفته از سوی همکاران محترم علاوه بر سختی ها، شیرینی هایی داشته که قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

رشیدیان با اشاره به زحمات خانواده های کارکنان سازمان حج و زیارت با تقدیر از همسران همکاران بازنشسته گفت: با توجه به شرایط ذکر شده اگر مشکلات همسران کمتر از کارکنان نبوده بلکه بیشتر هم بوده است؛ کارکنان سازمان هم در سفرهای خارجی برای خدمت رسانی به زائران، خیالشان راحت بود که همسران آنها با تبعیت از حضرت فاطمه زهرا«س»، حافظ خانه و زندگی آنها بوده اند.

وی با تقدیر از بازنشستگان و همسران آنها اظهار کرد: شروع دوران بازنشستگی یک تحول عجیب محسوب می شود و هر تغییر می تواند نگرانی هایی را به دنبال داشته باشد بنابراین همراهی خانواده ها بسیار برای گذر از این مرحله از زندگی حائز اهمیت است.

رئیس سازمان حج و زیارت در جمع همکاران بازنشسته تاکید کرد: دورا ن بازنشستگی دوران پایانی یک فرد نیست بلکه شروعی برای دوران دیگری در زندگی است.

رشیدیان تصریح کرد: یک فرد بازنشسته دوره ای از خدمت را پشت سرگذاشته اما در مرحله بازنشستگی نیز توان انجام بسیاری از کارها را دارد.

وی افزود: بسیاری از بازنشستگان بعد از بازنشستگی منشا خیر و برکت شدند و به فعالیتهای فرهنگی،آموزشی، حضور در مراکز خیریه و .... پرداختند.

رئیس سازمان حج و زیارت با تقدیر از بازنشستگانی که با فعالیت ها و تلاش خود موجب هموار تر شدن راه خدمت و فعالیت برای دیگر عزیزان شدند گفت: هنوز هم نیازمند راهنمایی ها و مشورت های شما عزیزان هستیم و برای همه شما آرزوی موفقیت و سلامت داریم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.