پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حجاج و کارگزاران حج تهران هم به پویش نذر مهربانی پیوستند

حجاج و کارگزاران حج تهران هم به پویش نذر مهربانی پیوستند
حجاج و کارگزاران حج و زیارت استان تهران هم با اهدا نذورات و دام قربانی خود به مومنان و اقشار و گروه های نیازمند به پویش نذر مهربانی پیوستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، پیش از این حجاج و کارگزاران حج در سطح کشور در قالب این پویش حدود 14 میلیارد ریال کمک نقدی و گوشت سه هزار و 332 راس دام سبک و سنگین و نیز 57 میلیون ریال کمک غیر نقدی خود را اهدا کرده و یک زندانی غیر عمد را نیز آزاد کردند.
در تداوم این پویش که در قالب طرح مواسات و همدلی ؛ لبیک عملی به بیانات مقام معظم رهبری به اجرا در آمده ، حجاج تهرانی و کارگزاران و حج و زیارت این استان 110 راس گوسفند را نذر مهربانی کرده و گوشت آن را در میان مومنان قرار دادند.
طبخ و توزیع 6 هزار پرس غذای گرم، طبخ و توزیع یک هزار قرص نان در مناطق محروم زابل و زهک، تهیه و توزیع بیش از 940 بسته حمایتی و غذایی (شامل حبوبات،ماکارونی،رب،برنج،روغن، تخم مرغ ،لبنیات و خرما و مواد شوینده و ضد عفونی و ....)به ارزش هر بسته حمایتی۳۵۰ تا ۴۷۰ هزار تومان بخشی دیگر از نذوراتی است که آنان در قالب این طرح هدیه کردند.
از دیگر هدایای حجاج تهرانی کمک به تهیه جهیزیه سه زوج بی بضاعت، پرداخت ۴۰ میلیون تومان توسط زائران سنوات قبل حج امسال برای درمان یک فرد معلول، پرداخت کمک هزینه درمان یک بیمار ناشنوا، واریز کمک های نقدی زائرین به کمیته امداد امام خمینی(ره) و مانند آن می باشد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.