پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ختم قرآن كريم در مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) با حضور عمره‌گزاران

ختم قرآن كريم در مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) با حضور عمره‌گزاران

مراسم ختم قرآن كريم امشب، 13 مردادماه، هم‌زمان با شب بيست‌وهفتم رمضان، با حضور نمازگزاران و عمره‌گزاران در مسجدالحرام و مسجد‌النبی(ص) برگزار می‌شود.

 

به گزارش "حج نیوز" به نقل از روزنامه «عكاظ» چاپ عربستان، دستگاه‌های خدماتی و امنيتی دولتی در عربستان كه در زمينه خدمت به عمره‌گزاران در مكه مكرمه و مدينه منوره فعال هستند، برای ارائه خدمات و تسهيلات مناسب به شركت‌كنندگان در اين مراسم آماده شده‌اند.

اداره كل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) نيز اقدامات لازم برای گراميداشت شب بيست‌و‌هفتم رمضان و همچنين ختم قرآن كريم در مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) انجام داده است.

اين اداره همچنين با نصب تابلوهای الكترونيك و عادی در ورودی‌های مسجدالحرام برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به زائران و نمازگزاران در اين شب تلاش خواهد كرد.

عبدالله بن‌مهنا الطميح، مدير اداره باب‌های مسجدالحرام اظهار كرد: 176 باب اين مسجد در شب بيست‌وهفتم رمضان باز خواهد بود و 900 تن از كاركنان اين مسجد در اين اماكن به صورت 24 ساعته حضور خواهند داشت.

اداره كل دفاع مدنی عربستان نيز برای رويارويی با شرايط اضطراری در مكه مكرمه در شب بيست‌وهفتم رمضان آماده شده است و پيش‌بينی می‌شود در مراسم ختم قرآن در مسجدالحرام و مسجد النبی(ص) بيش از دو و نيم ميليون نمازگزار و عمره‌گزار حضور يابند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.