پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رئیس سازمان حج و زیارت به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

پیام رئیس سازمان حج و زیارت به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت متن پیام علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت به شرح ذیل است:
"السَّلامُ علیکِ یا بِنتَ عَلیٍّ المُرتَضی السَّلامُ علیکِ یا بِنتَ فاطِمَةَ الزَّهراءِ"
سلام بر تو ای دختر حورا ، سر ابیها ، عظیمه البلوا ، امینه الله .
سر ارادت ما و آستان حضرت دوست ؛ آنجا که معطر به وجود گوهر شکیبایی ، تنزیل مهر و عشق است و دلهای بی قرار را می توان به سفری و قراری در صحن و سرایش در میان گلدسته ها و گنبد طلا آرام ساخت.
آنجا که این سالها میعادگاهی برای عشق و دلدادگی مدافعان حریم ولایت بوده است.
و اینک در غربت جهان گیری کرونا به انتظار روزگارانی که انشاالله خیلی زود خواهد بود و راه سفر بر عاشقان حضرتش هموار می کنیم تا به این دیدار بانوی صبر و استقامت او که غمخوار تنهایی های پدر ، مرهم رنج های مادر و مظلومیت حسن و فریادگر رسالت حسین اش بوده ، چشم را روشنی و دل را جلا بخشند.
او که خطبه گویای حقانیت سرور جوانان اهل بهشت می شود و اندوه بی کسی و آوارگی خاندان نبوت را با ذره ذره وجودش درک می کند و پناه و مامن امن کاروان غریبان کربلا می شود.
بانویی که فرزندان این مرز و بوم به تاسی ازاو آن هم در روزگارانی که همه، جانشان را بر می گیرند و به کار خود می شوند ، زندگی را در طبق اخلاص و رضای خداوندی نهاده و خط شکنانه به میدان نبرد با دشمنی ناشناخته و مخوف می شوند.
پرستارانی که با تاسی از عقیله طاهره بانویی که سقیفه ای به وسعت همه عشق های آفرینش است و صبر و ادب در برابر عظمت، شکیبایی و مهرش چونان موم آب می شود، بی هیچ هراسی از جان عزیز بر بالین بیماران سخت کرونایی حاضر شده و می شوند.
اینک در سالروز میلاد سفیر آفتاب ، اسوه صبر ، عفیفه عقیله حضرت زینب (س) ارج می نهیم تلاش و خدمت خالصانه و مجاهدانه پرستاران این سفید پوشان بی ادعا که وجودشان مزین به مهر و صبر زینب کبری پرستار زخم های عاشورایی است.
پاس می داریم هزاران پرستار و شهید خدمتی که در این روزگاران کرونایی در مصاف با این دشمن بشریت جان عزیز را در طبق اخلاص نهاده و در مسیر خدمت به سلامت جامعه و مردمان شان نثار کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.