پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت : هر فردی در هر مسئولیتی می تواند با عمل به منش و مکتب حاج قاسم، خود یک حاج قاسم سلیمانی باشد

رئیس سازمان حج و زیارت : هر فردی در هر مسئولیتی می تواند با عمل به منش و مکتب حاج قاسم، خود یک حاج قاسم سلیمانی باشد
رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: هر فردی در هر جایگاه و مسئولیتی می تواند یک حاج قاسم سلیمانی در حد و اندازه و جایگاه خود باشد که شرط این مهم ایمان و عمل صالح است.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان در جلسه شورای مدیران سازمان حج وزیارت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود : هر شهیدی که در مسیر الهی جان خود را فدا می کند، بار رسالت افرادی که باقی می مانند را سنگین تر می نماید.
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اگر در عملکرد، مسئولیت ها و روابط به عمل صالح و رویکرد مومنانه و خاضعانه خدمت به مردم توجه شود این همان تداوم راه شهداست.
وی در ادامه، کار و خدمت در حوزه حج و زیارت را فراتر از شغل اداری دانست و تاکید کرد: ما به عنوان سازمان حج و زیارت رسالتی فرهنگی و معنوی بر دوش داریم مدیریت برنامه‌ریزی خدمات به زائران و تسهیل ،همراه با ارتقاء کیفیت آن و فراهم آوردن ظرفیت های لازم برای گسترش فرهنگ زیارت و به تبع آن گسترش فرهنگ، معنویت و اخلاق در جامعه است که بایدبه بهترین نحو به انجام رسانیم.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین با اشاره دیدار خود با وزیر بهداشت افزود: در این دیدار موضوعاتی چون تامین واکسن حجاج در صورت اعزام ودسترسی به لینک سامانه پرونده سلامت حجاج و زائران در معاینات پزشکی مطرح شد و قول مساعدت وزیر در این زمینه اخذ شد.
در این جلسه معاونان و مدیران سازمان نیز گزارش هایی از عملکرد بخش های مربوطه ارائه کردند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.