پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین مظلومی
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با صدور پیامی درگذشت عالم فرزانه حجت الاسلام سیدجواد مظلومی را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:
هو الحی القیوم
الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَکَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِیبًا (أحزاب ۳۹)
خداوند رئوف روح عبدصالح و دانشمند بسیجی و مبلغ مخلص دین جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد مظلومی طاب ثراه را در منزلگاه عند ربهم پذیرا شد.
ایشان عالمی پارسا، آگاه به زمان و نیازهای آن، مسلط به لوازم حوار و دلداده معصومین علیهم السلام و خادم القرآن بود.کلاس های درس او، تلاش نورانیش در مراکز علوم و معارف اسلامی نور و فضای مجازی و نقش آفرینی در خدمت صادقانه به ضیوف الرحمان و زائران أعتاب مقدسه و تبلیغات بین المللی دین هر کدام ذخیره گرانسنگی است که خواستگاه الطاف الهی است.
اینجانب با قلبی حزن آلود این ضایعه سنگین را به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله ، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید خانواده مکرم، والدین ،فرزندان، همکاران بعثه و سازمان، دوستان و مردم ولایتمدار زنجان تسلیت می گویم و رحمت و رضوان الهی را بر این روحانی فرهیخته از خداوند بزرگ خواهانم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید جواد مظلومی، معاون امور بین‌ الملل بعثه مقام معظم رهبری پس از تحمل یک دوره بیماری، شامگاه جمعه 10 بهمن ماه 1399 در یکی از بیمارستان‌های تهران به لقاء الله پیوست و دعوت حق را لبیک گفت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.