پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت:دهه فجر جشن همدلی و زمان یادآوری اهداف انقلاب است

رئیس سازمان حج و زیارت:دهه فجر جشن همدلی و زمان یادآوری اهداف انقلاب است
رئیس سازمان حج و زیارت گفت:ایام الله دهه فجر، روزهای جشن همدلی و اتحاد و زمانی برای تذکر و یادآوری است که هدف و ماهیت این حرکت انقلابی را به نسیان نسپرده و آگاهانه در مسیر ارزش های الهی و والای آن حرکت کنیم .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«روزها و ماهها از پی هم گذشتند اما نه آرام بلکه در کوران حوادث ، وقایع ، بحران ها ، توطئه ها و دشمنی ها.
و اینک در زمستان 1399 چهل دومین بهار انقلاب این درخت تنومند و استواریم که سایه سارش به وسعت آزادیخواهان جهان گسترده شده و اقتدار و ایستادگی اش به پشتوانه مردمانی با صلابت و آزاده خاری در چشم مستکبران عالم شده است.
دهه فجر یادآور روزهای روشن بیداری است ایامی که در ادبیات انقلاب اسلامی، فراتر از ده روز استقامت و پایمردی است. روزهایی که جلوه ای بی نظیر از همدلی و اطاعت از ولایت و تبلوری از بندگی الهی، آزادگی، عدالت‌جویی، اراده و ایثار و عمل به تکلیف و بیش و پیش از آن اتحاد و همدلی در پهندشت ایران شد تا زنان آزاده و مردان سروقامت این سرزمین، جلوه های ناب تبعیت از فرامین الهی را متجلی سازند.
اینک در آستانه نوبهاری دیگر از روزهای پرافتخار این ملت و کشور ایستاده ایم با کوله باری از افتخارات ، رشادت ها ، دلاوری ها و رسالت و میراثی گرانقدر و سنگین که از پیر و مرادمان بنیانگذار کبیر انقلاب و شهیدان مام میهن بر دوش داریم تا در جایگاه الگویی شایسته برای جهان منتظر به سلامت به سر منزل مقصود رسانیم.
امروز ایران اسلامی در چهل و دومین بهار آزادی خود، راست قامت و استوار پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی را عزتمندانه در جهان به اهتزاز درآورده و عطر آزادگی و رهایی از قید استعمار و استثمار را می پراکند.
اینک در این برهه از تاریخ ؛ ماییم و رسالت انسان ، مسلمان و موحد بودن ، ماییم و آرمان ها و میراث امام و شهداء ، ماییم وجامعه انسانی و امت اسلامی و ملتی بی نظیر ، ماییم و انسان مسئول ایستاده در برابر خداوند که باید رسالت و تکلیف خود در عمل صالح برآمده از ایمان بنام و برای خدا و خدمت خالصانه به خلق و عائله خدا را به انجام رسانیم.
این روزهای جشن همدلی و اتحاد ، روزهایی که زمان تذکر و یادآوری است تا هدف و ماهیت این حرکت انقلابی را از یاد نبریم؛ به ملت آگاه و بیدار ایران زمین تبریک می گویم مردمانی که هماره بر عهد و پیمانی که با امام و رهبر خود و شهدای این سرزمین بستند ، استوارند و رمز پیروزی خود یعنی "ایمان و وحدت کلمه "آنگونه که پیر جماران فرمود را هرگز به نسیان نمی سپارند.»
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.