پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

پرداخت هزینه قربانی تا 22 مرداد ماه

پرداخت هزینه قربانی تا 22 مرداد ماه

غلامرضا رضایی-معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت هزینه قربانی حج امسال را 340 هزار تومان اعلام کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار حج نیوز اظهار داشت: هزینه قربانی حج تمتع سال جاری بر اساس نرخ مصوب بانک توسعه اسلامی برای حجاج کلیه کشورهای اسلامی 490 ریال سعودی که بر اساس نرخ ارز مبادله ای معادل 340 هزار تومان می باشد.

رضایی در خصوص روش و زمانبندی دریافت وجه قربانی حج 92 بیان داشت: زائران باید این مبلغ را از تاریخ 13 لغایت 22 مرداد به حساب سیبا به شماره 0103972492009 به نام تمرکز وجوه قربانی حج تمتع زائرین واریز و اصل فیش واریزی را تحویل مدیر کاروان داده و تصویر آن را نزد خود نگه دارند.

وی افزود مدیران کاروان نیز با ورود به سایت ثبت نام حج به نشانی www.hajkarevan.ir و تائید افراد مشارکت کننده در طرح قربانی و تکمیل فرمهای مربوطه نسبت به چاپ فیش واریز وجه قربانی اقدام و هر زائر به بانک مراجعه و نقدا مبادرت به پرداخت وجه مزبور خواهد کرد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت همچنین تصریح کرد: در حج سالجاری هر زائر تنها امکان انجام 1 قربانی با نرخ مصوب را دارد و چنانچه نیاز به انجام قربانی دوم داشته باشد در عربستان نسبت به تهیه کوپن از واحد قربانی با ارائه ارز خواهد داشت.

وی در خصوص مزایای دریافت هزینه تهیه گوسفند قربانی در ایران گفت: استفاده از این طرح مزایایی همچون تهیه یکنواخت و آسان، واجد شرایط شرعی بودن دام، امکان تامین کمیت بالا، بهره گیری از محیط سالم و بهداشتی کشتارگاه،بسته بندی کاملا بهداشتی،استفاده کامل از ذبیحه را به همراه دارد.

رضایی در پایان اظهار داشت: در این طرح قربانی بر اساس سلسله برنامه ریزی های به عمل آمده توسط ذابحان حرفه ای اعزامی از ایران و به صورت رایگان و در محیط کاملا بهداشتی و مطمئن و با نظارت شرعی انجام گرفته و گوشت قربانی هم در یک فرآیند کاملا بهداشتی به مصرف نیازمندان حدود 28 کشور جهان می رسد.
روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

نادری
نادری چهارشنبه, 16 مرداد,1392 17:35
اگه بشه گوشتهای قربانی حج رو بیارن ایران خیلی ازمستضعفان به نوایی میرسند
مرتضی وهاب
مرتضی وهاب پنجشنبه, 17 مرداد,1392 19:04
با عرض سلام بسیار خوب است از اطلاع رسانی شما هم تشکر میکنم وهاب
حبیب
حبیب ﺳﻪشنبه, 22 مرداد,1392 08:47
سلام
با تشکر از ارایه اطلاعات مفیدتان آیا می توان با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه در ایران کسی به نمایندگی از طرف حاجی گوسفند قربانی نماید.