پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج وزیارت: حضرت فاطمه (س) عصاره خلقت و نوری درخشان در تاریخ انسانیت است

رئیس سازمان حج وزیارت: حضرت فاطمه (س) عصاره خلقت و نوری درخشان در تاریخ انسانیت است
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: فاطمه (س) طلیعه منور خدا و عصمت نازل و بزرگ بانویی که اولی تر از حوا ، مهربانتر از آسیه ، پرهیزگارتر از مریم و نوری شد که تا ابد در تاریخ انسان و انسانیت می درخشد .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان همزمان با سالروز ولادت بزرگ بانوی دو عالم با انتشار پیامی تصریح کرد : از آن رو است که خداوند حضرت را كوثر نامید؛ خیری كثیر که تا تاریخ و جهان هست از دامن پر گهرش زایش و هستی یابد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
انما برید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا..
اینک مکه لبریز عطر یاس است ، خنکای عطر بهشتی همه جا را معطر کرده ، خاک زمین معطر به وجود تک گل باغ آفرینش شده او که مضمون شفاف بهانه آفرینش است.
انا اعطیناک الکوثر فصل لربک وانحر..
اینک خانه مهر به انتظار تولد بهاری جاودانه است طلوع نور ، میلاد آب ، تولد پاکی و زایش رحمتی بی انتها که سلسله نبوت و هدایت را که از آدم تا خاتم رسیده به نور موعود پیوند می زند و تا انتهای تاریخ بشریت را به نور وحی روشنی می بخشد بانویی که آخرین حلقه زنجیره عدل الهی است.
بانویی که با آمدنش كوهستان در پژواک گام های نجیبانه اش ترانه می سراید ، آسمان نزول ستاره اش را بر هستی ،نقاشی می کند تا زیبایی عالم و اعتبار آدمیان را بیافزاید و بیش و پیش از آنان مسیر روشن هدایت و الگویی سرآمد و بی همتا برای بانوان عالم باشد.
آری تولد فاطمه (س) است او که تمامی زیبایی ها به عصمت چشم های روشن اش ختم می شود و مهر مادر به دل لبریز از عطوفت اش. بانوی آب و آیینه که عصاره خلقت و زیبایی ها است .
طلیعه منور خدا و عصمت نازل و بزرگ بانویی که اولی تر از حوا ، مهربانتر از آسیه ، پرهیزگارتر از مریم و نوری شد که تا ابد در تاریخ انسان و انسانیت می درخشد .
این بزرگ بانو از آن رو فاطمه (س) است که بری از هر چه ناپاکی و نماد عفت و عصمت تمام است ؛ دختری که مادر پدر است و خیر کثیر و کوثر هدایت و یاور علی (ع).
بانویی که عصاره همه دانایی ها و فضایل نیكو و عفتش الگوی تمام بانوان عالم است .
بانویی بزرگ كه قبیله های زمین، شكوه اساطیری اش را به نماز می ایستند. او می آید تا دخترانِ زنده به گور شده عرب، غرور زن بودن را از بین خروارها خاك، حس كنند.
وجودی که به شرافت جان بخشید و به زن ،جایگاه وعزت.
فاطمه می آید، می ایستد و می ماند تا زمینیان، حضور ملكوتی اش را که جلوه ای بی نظیر از انسان و انسانیت است درک کنند.
او که نه افتخار بانوان عالم بل اعتبار زمینیان و نه نقطه افتراق که جلوه وحدت است خورشیدی که یازده ستاره دنباله دار را در آسمان امامت و هدایت انسان مادری کرد.
از آن رو است که خداوند او را كوثر نامید؛ خیری كثیر که تا تاریخ و جهان هست از دامن پر گهرش زایش و هستی یابد.
آری فاطمه ، فاطمه است و جز فاطمه را نمی توان در فاطمه تفسیر کرد.
میلاد گوهر آفرینش بر تمامی بزرگ بانوان سرزمینم مبارک باد، باشد تا همگان اعم از زن و مرد در انتظار نور موعود حضرت صاحب الامر( عج) رهرویی بینظیر از برای بزرگ بانوی دو عالم باشیم.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.