پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

از گُل زعفران تا غذای گرم و بسته های حمایتی در سبد کمک های مومنانه در اجرای طرح مواسات کارگزاران و مجموعه حج و زیارت استان خراسان جنوبی

از گُل زعفران تا غذای گرم و بسته های حمایتی در سبد کمک های مومنانه در اجرای طرح مواسات کارگزاران و مجموعه حج و زیارت استان خراسان جنوبی
اهدای 20 کیلو گُل زعفران به نیازمندان، مشارکت در طبخ و توزیع غذای گرم به بیماران کرونایی استان و تهیه و توزیع بسته های حمایتی بخشی از کمک های مجموعه حج و زیارت و کارگزاران استان خراسان جنوبی در راستای کمک مومنانه و اجرای طرح مواسات بوده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، کارگزاران و مجموعه حج و زیارت استان خراسان جنوبی توانست در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه به خوبی گام بردارد و از ابتدای شروع این همدلی، مشارکت چشمگیری را برای کاهش آلام و درد خانواده های بی بضاعت و همچنین آسیب دیده از بحران کرونا به ثمر بنشاند.
کارکنان و کارگزاران حج و زیارت استان خراسان جنوبی توانستند در طبخ و توزیع غذای گرم در فواصل مختلف زمانی با سایر متولیان امر مشارکت و همراهی داشته باشند تا این غذا تقدیم به بیماران کرونایی استان شود.
مشارکت در تهیه و توزیع بسته های کمک حمایتی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب و .... نیز بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته است که این روند همچنان بدون توقف ادامه دارد.
کارگزاران و مجموعه حج و زیارت استان توانست در طی این مدت حدود 95 راس گوسفند را ذبح و گوشت آن را تقدیم خانواده های بی بضاعت و نیازمندان کند.
تقدیم 20 کیلو گل زعفران از سوی جمعی از کارگزاران استان به نیازمندان نیز یکی دیگر از اقدامات زیبا در راستای کمک های مومنانه بوده است.
ضمن اینکه سوق دادن کمک های کاروانهای حج 99 استان به مراکز خود گردانی که در ایام کرونا دچار آسیب جدی شده بودند هم یکی دیگر از اقدامات در خور به حساب می آید.
همچنین برخی برنامه های معنوی همانند برگزاری زیارت اربعین در جمع کادر درمان و بیماران کرونایی بیمارستان های استان نیز از جمله دیگر خدمات مجموعه حج و زیارت استان با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا استان محسوب می شود.
این خدمات رسانی و کمک های مومنانه به نیازمندان استان همچنان از سوی دفتر حج و زیارت و کارگزاران زیارتی استان خراسان جنوبی ادامه دارد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.