پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت طی پیامی سالروز یوم الله 22 بهمن را تبریک گفت

رئیس سازمان حج و زیارت طی پیامی سالروز یوم الله 22 بهمن را تبریک گفت
رئیس سازمان حج و زیارت طی پیامی با تبریک 22 بهمن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت :22 بهمن 57 تاریخ رویش و بالندگی این ملت است مردمانی مقاوم و سرافراز که با شعار محوری "استقلال ،آزادی ، جمهوری اسلامی" و اتحادی بی نظیر مُهر پایان بر قرن ها استیلای نظام استبدادی زدند .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان در پیامی به مناسبت 22 بهمن تصریح کرد : اینک که دشمنان این ملت و نظام؛ تحریم ها و دشمنی هاشان را مضاعف کرده اند در آغاز سالی نو از عمر پر برکت این نهضت الهی ، امت ایران اسلامی می داند تمسک به وحدت کلمه و انسجام بیش از هر زمانی ضروری است تا لحظه های سرشار از شهامت و سلحشوری انقلابی را چون تمام این سالها با همه وجود رقم زنند.
متن کامل این پیام به شرح زیر است :

22 بهمن بی تردید مطلع فروزان و جلوه بی نظیر ایمان، وحدت و اقتدار ملت ایران تحت لوای عشق و ایمان به اسلام ناب محمدی(ص) ، ایران عزیز و عزت و کرامت انسانی – ایرانی است که با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه به ثمر رسید.
عیدی بزرگ برای ملتی بزرگ تر که در سایه رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) وخدامحوری و خداباوری شان تحقق یافت .
ملتی که در طول 42 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هماره با درکی عمیق و درست از مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه به اتحاد و همدلی تحت لوای مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است؛ راه امام (ره)و شهیدان را در حمایت از این میراث مقدس ادامه می دهد و لحظه ای از ارزش های اسلام و انقلاب دست نمی کشد.
آری 22 بهمن 57 تاریخ رویش و بالندگی این ملت است مردمانی مقاوم و سرافراز که با شعار محوری "استقلال ،آزادی ، جمهوری اسلامی" و اتحادی بی نظیر مُهر پایان بر قرن ها استیلای نظام استبدادی زدند .
دشمنانی که طول بیش از چهار دهه ضربات کوبنده ای از انقلاب و ملت بزرگ ایران دریافت کرده و در حضیض ضعف و انفعال خود از هیچ توطئه ، حربه و تحریمی برای ضربه زدن به این ملت و نظام کوتاهی نکرده و نمی کند .
اما ایران اسلامی در سایه اتحاد و انسجام و ایمان راسخ مردمانش در طول 42 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیری پرفراز و نشیب با رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در برابر همه سختی ها ، شدائد ، دشمنی ها و کینه توزی ها ، توطئه ها و بیش از همه تحریم ها مقاوم ایستاده است .
بی شک این اتحاد رشک برانگیز و غیرت وصف ناپذیر مرد و زن این سرزمین؛ کاخ طمع و دسیسه های دشمنان این مرز و بوم را در هم می شکند و ملت ایران به خوبی این را می داند از اینرو هماره در همه صحنه های این نظام وانقلاب با حضور بی نظیر خود عالم را مبهوت اقتدار و حشمت و عظمت اراده اش کرده و می کند.
اینک که دشمنان این ملت و نظام؛ تحریم ها و دشمنی هاشان را مضاعف کرده اند در آغاز سالی نو از عمر پر برکت این نهضت الهی ، امت ایران اسلامی می داند تمسک به وحدت کلمه و انسجام بیش از هر زمانی ضروری است تا لحظه های سرشار از شهامت و سلحشوری انقلابی را چون تمام این سالها با همه وجود رقم زنند.
اینجانب به عنوان خادم کوچک این ملت بزرگ همراه با خانواده حج و زیارت اعم از کارگزاران و پرسنل این سازمان در جای جای این سرزمین با تبریک این روز با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر و نكوداشت عزم و اراده ملت آزاده ایران اسلامی در کنار شما خواهیم بود تا این روزهای سخت تحریم ها و بحران کرونا را در سایه ایمان و اتحاد عمل با محوریت منافع ملی و هم افزایی توام با بصیرت و صبر وهمدلی که ویژگی برجسته ملت ایران است پشت سر گذاشته و در مسیر توسعه و تعالی گام های بالنده تری برداریم و این تاریخ برای چهل و دومین بار دیگر برگ زرینی مزین به گام های استوار و عزم و اتحاد ملت ایران بر اوراق دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی شود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.