پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

«کارگزاران حج و زیارت» غذای گرم در سی سخت طبخ و توزیع کردند/توزیع ماسک در میان زلزله زدگان

«کارگزاران حج و زیارت» غذای گرم در سی سخت طبخ و توزیع کردند/توزیع ماسک در میان زلزله زدگان
کارگزاران و خادمان حج و زیارت به مدت 9 روز، غذای گرم در میان زلزله زدگان سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد طبخ و توزیع کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با بیان اینکه طبخ و توزیع غذای گرم در میان زلزله زدگان سی سخت توسط خادمان حج و زیارت و از شامگاه جمعه گذشته انجام گرفت، گفت: طبخ و توزیع غذای گرم به صورت بسته بندی و کاملا بهداشتی در اختیار زلزله زدگان قرار داده شد.
محمد آزاد با بیان اینکه بعد از وقوع زلزله در سی سخت به دستور ریاست محترم سازمان و با همراهی خادمان و کارگزاران حج در نقاط مختلف کشور شرایط طبخ و توزیع غذا در مناطق زلزله زده فراهم آمد، گفت: کار خدمت رسانی به هموطنانمان در این منطقه با استفاده از ظرفیت های سازمان ، کارگزاران و خیران انجام گرفت و طی این مدت تمامی فرایندها اعم از هزینه های طبخ غذا، پخت کاملا بهداشتی و توزیع به صورت بسته بندی، از طرف کارگزان صورت گرفت.
وی افزود: به غیر از طبخ و توزیع غذا در سی سخت و روستا های اطراف، بیش از 20 هزار ماسک بهداشتی نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور میان زلزله زدگان توزیع شد.
آزاد با بیان اینکه هزینه این خدمت رسانی از محل کمک های کارگزاران ، پرسنل سازمان حج و زیارت و خیران تامین شد، عنوان کرد : سازمان حج و زیارت در کنار وظایف اصلی خود در خدمت به زائران و حجاج ؛ همواره در زمان بروز بحران ها و پدیده های طبیعی مثل سیل و زلزله وظیفه خود می داند در کنار سایر بخش ها به مردم گرفتار در بحران خدمت رسانی کند.
29 بهمن ماه حوالی ساعت ۲۲:۰۵ زمین لرزه ای با قدرت ۵.۶ ریشتر در عمق هشت کیلومتری زمین، شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد که در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت احساس شد و طی آن ۶۳ نفر از هموطنانمان مصدوم شدند و 3800 واحد مسکونی بین 10 تا 100 درصد تخریب شد.
بیشترین خسارت مربوط به شهر سی سخت از توابع شهرستان دنا در کهکیلویه و بویر احمد می باشد .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.