پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد امام سجاد(ع)؛

صحیفه عشق آرامش بخش جان ها و التیام زخم های انسان های امروز است

صحیفه عشق آرامش بخش جان ها و التیام زخم های انسان های امروز است
دعاهایت در صحیفه عشق آرامش بخش جان ها و التیام زخم های انسان های امروز است معنویتی بی انتها که در سراسر این کتاب زیبا جاری است و با توسل و قرائت بر روح و جان مردمان جاری می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت متن پیام علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد امام سجاد (ع)به شرح ذیل می باشد:
السَّلامُ عَلَیْکَ یا زَیْنَ الْعابِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا زَیْنَ الْمُتَهَجّـِدِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اِمامَ الْمُتَّقِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا وَلِیَّ الْمُسْلِمِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قُرَّهَ عَیْنِ النّاظِرِینَ الْعارِفِینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا وَصِیَّ الْوَصِیّـِینَ و..
السلام ای سجده ی نورانی سجاده ها، السلام ای هم قبیله با دل افتاده ها.
میلادت مبارک ای زیباترین روح پرستنده ، ای سید ساجدان ، ای چهارمین اشراق امامت و زینت عابدان ، پیشوایی که قنوت های بارانی ات غبار هر آنچه غم واندوه و تاریکی است می زداید.
اینک هوای مدینه به عطر و بوی نیایش معطر شده و طلوع یک صبح تازه رقم می خورد
طلوع ماندگارترین دعاهای جاودانه، ظهور دعای همه پیامبران از آدم تا خاتم (ص) .
واژه ، واژه دعاهایت بوی صبر، عشق و اخلاص تو و مهربانی خداوندی دارد و عطر رستگاری به دل می نشاند.
تو آمده ‏ای تا شبیه ترین به علی ابن ابیطالب باشی و با بوسه‏ های مهر عمه، صبر را بیاموزی وبه رشادت و دلاوری عمو وفاداری و برادری و به بزرگی پدر ،عزت را بیاموزی و به جهانیان چون نسیم بهاری آرامش ، مهر و صلح و روزهای روشن را نثار کنی.
تو آمدی در صبحی صادق که نه تا کربلا بلکه تا ابد ادامه می یابد و نوای روحانی تو در رستاخیز زینب کبری (س) و خطبه های آتشین و دلسوخته حضرت در گوش عالم و عالمیان طنین انداز می شود.
آری تو پیغام اباعبدالله (ع) بودی و چه زیبا آخرین نماز او را پاس داشتی که از ظلم، تحجر و دنیا طلبی این مردمان به خدا پناه برد آن هنگام که نان و نام ، دنیا و دنیا طلبی ، جاه و مال و زر و زور آنان را در بند عافیت به حقارت کشانده بود تا امروز تو شدی فریاد بلند کربلا و مظلومیت پدر و مهجوریت اسلام .
و اینک دعاهایت در صحیفه عشق آرامش بخش جان ها و التیام زخم های انسان های امروز است معنویتی بی انتها که در سراسر این کتاب زیبا جاری است و با توسل و قرائت بر روح و جان مردمان جاری می شود.
صحیفه ای که زبور آل محمد (ص) و انجیل اهل بیت (ع) کتابی که خواهر قرآن نامیده می شود و می تواند در هر عصر برای همگان راهگشا باشد .
میلادت مبارک زینت الصالحین، وارث علم النبیین، وصی الوصیین، خازن وصایا المرسلین، امام المومنین، منار القانتین بر همه آنان در مسیر انبیا ، ائمه و صالحان گام بر می دارند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.