پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت:

اصلاح فرآیندهای اجرایی سازمان در راستای شعار«تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» انجام گرفت

اصلاح فرآیندهای اجرایی سازمان در راستای شعار«تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» انجام گرفت
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه می توان بازنگری و اصلاح فرآیندهای اجرایی سازمان را در راستای«تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» دانست، گفت: اصلاح فرآیندها با بهره گیری از ظرفیت های داخل و خارج سازمان و کارگزاران انجام گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دیدار نوروزی حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با کارکنان،امروز دوشنبه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام پذیرفت.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار با اشاره به شعار سال گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال98 شعار رونق تولید و سال 99 شعار جهش تولید و امسال شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها را مطرح کردند که این نشان می‌دهد، تولید از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.
وی با بیان اینکه همه باید در تولید نقش آفرین باشند، تصریح کرد: تولید تنها در بخش کشاورزی و صنعتی محدود نمی‌شود؛ بلکه تولید فکر و علم از اهمیت بیشتری برخوردارند، البته پشتیبانی از تولید، کار سختی است و افزون بر آن باید به دنبال مانع زدایی پیش رفت تا تولیدات رونق گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین نواب، تدبیر و تفکر برای بهینه‌شدن برنامه‌ها برای مانع‌زدایی را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: اگر کسی به دنبال مانع‌زایی و مانع‌تراشی برود؛ به یقین خلاف دیدگاه رهبر معظم انقلاب عمل کرده ، در حالی که وظیفه همه این است که تمامی توان خودمان را در بهینه و هدفمند شدن تولید به کار بگیرند.
**تقویت ارزشهای دینی و معنوی جامعه، ثروت بدست آمده از زیارت است
علی رضا رشیدیان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و تقارن آن با میلاد امام عصر عج ، به شعار سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» اشاره کرد و افزود: موضوع تولید فقط در حوزه اقتصاد، کشاورزی یا صنعت تعریف نمی شود بلکه خدمات نیز بخشی از تولید به حساب می آید.
وی با اشاره به بحث خدمات و زیارت گفت: در حوزه زیارت ثروتی که تولید می شود، پول نیست بلکه تقویت ارزشهای دینی و معنوی جامعه است و فعالیتی که کارکنان حج و زیارت در راستای ارتقا کیفیت خدمات انجام می دهند در راستای تقویت ارزشهای اخلاقی جامعه است.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در سال گذشته بدلیل بحران کرونا خدمت رسانی مستقیم به زائران انجام نگرفت، افزود: در سالی که گذشت کاری بزرگ با همت تمامی همکاران سازمان، حوزه نمایندگی ولی فقیه، کارشناسان خارج از سازمان و کارگزاران در بازنگری و اصلاح فرآیندهای اجرایی سازمان صورت گرفت که می توان آن را در راستای «تولید؛ پشتیبانی ها،مانع زدایی ها» دانست.
رشیدیان تصریح کرد: بازنگری و اصلاح فرآیندهای اجرایی سازمان موجب افزایش کیفیت، افزایش سرعت، افزایش دقت و کاهش هزینه ها می شود که اگر به فضل الهی مسیر زیارت بازگشایی شود بتوانیم به صورت هماهنگ، منسجم و با فرآیندهای بروزرسانی شده ، خدمت رسانی کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال محقق گردد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.