پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت: امروز نیازمند عشق و سخاوت و ترویج سیره امام حسن (ع) هستیم

رئیس سازمان حج و زیارت: امروز نیازمند عشق و سخاوت و ترویج سیره امام حسن (ع) هستیم
دیر زمانی است که همه نیازمند عشق و سخاوت و مهربانی حسنی هستیم ، کلیدواژه هایی ناب که نه به کلام بلکه باید به دل و جان ما راه یابد و به سیره کریم اهل بیت (ع) در دستان تک تک ما مردمان در این روزگاران سخت نثار هم نوع شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ متن پیام علی رضا رشیدیان به مناسبت میلاد امام حسن(ع) به شرح ذیل می باشد:
« اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا مُحَمَّدٍ الْحَسَنَ بْنَ عَلِی »
اینک صیام این ماه رحمت الهی به میانه رسیده که دروازه های آسمان گشوده شده و خداوندگار عالمیان کرامتی به وسعت دریاها و آسمان ها به زمین و زمینیان عطا می کند.
آری ، حسن این حُسن تمام پا به عرصه گیتی می نهد و همه جا آکنده از رایحه شکوفه‌های یاس فاطمی ، مولود علوی و شباهت بی شائبه محمدی (ص) می شود.
مولودی که آمدنش طنین مهر و کرامت دارد ، وجودش عطر صبر و نگاه نافذش طراوت باران ، تا وجدان های خفته و جان های تشنه را سیراب کند.
او که مرام و کلامش حق، وجودش عدالت و سکوتش رساترین فریادهاست .
اینک مدینه سرشار از لحظه های ناب و جلوه های نورانی است ، جلوه هایی از تلاقی عقل و عشق ، زهد و شکیبایی ، کرامت و عدالت در مولودی آسمانی است که خداوند نامش را بر کلام خاتم الانبیا جاری می سازد و حسن (ع) می خواندش.
پیشوایی که قرآن صامت ، تجلی ایثار ، بدر مهر و منادی عشق است بر عالمیان.
اینک ، بهار طبیعت و بهار جان ها در حاشیه سبز نام تو جانی دیگر گرفته اند تا نام و مهر تو در دلها جوانه زند و لحظه ها به وجود معطرت برکت یابد.
دیر زمانی است که همه نیازمند عشق و سخاوت و مهربانی حسنی هستیم ، کلیدواژه هایی ناب که نه به کلام بلکه باید به دل و جان ما راه یابد و به سیره کریم اهل بیت (ع) در دستان تک تک ما مردمان در این روزگاران سخت نثار هم نوع شود تا گره ای گشوده ، دستانی پُر ، سفره ای رنگین،چشمی روشن و دلی شاد گردد و رنج روزگاران بر همگان کم و زندگانی ها سهل و هموار شود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.