پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت:

همگان باید به سیره جواد الائمه(ع) به هم یاری رسانده و دستگیر باشیم

همگان باید به سیره جواد الائمه(ع) به هم یاری رسانده و دستگیر باشیم
همگان باید به سیره حضرت به هم یاری رسانده و دستگیر باشیم و از داده های خداوندی بخشیده و شکر نعمت را در بخشش و کرم آن اعطا کنیم .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ متن پیام علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت به شرح ذیل است: السَّلامُ عَلَیْکَ یَا أَبَا جَعْفَرٍ مُحَمَّدَ بْنَ عَلِیٍّ الْبَرَّ التَّقِیَّ الْإِمَامَ الْوَفِیَّ
سلام بر تو ای ستاره جوان ولایت ، سلام بر تو ای خورشید درخشان آسمان امامت و سلام بر تو ای چشمه جاری جود و سخا.
غروب سرخ تو به کین معتصمیان ، طلوعی دوباره است که پرده از چهره تاریکی بر می دارد و طلوع روشنگری و رسوایی بر عباسیان است.
کوردلانی که زندگی سراسر مهرت را بر نتافتند و به زهر کین شان ،عطر دلنواز سخاوتت را دربیست و پنجمین بهار زندگیت از زمینیان دریغ کردند اما نه آنان هرگز نمی توانند امتداد خط سبز تو را که بر صحیفه هستی کشیده شده پاک کنند.
اینک زمین مملو از عاشقانی است که صحن و سرای بارگاهت را به دل می پیمایند ، هروله از مروه دل تا صفای کاظمین راهی نیست ، مسیری که به عشق و صفای جواد الائمه(ع) به آنی و چشم بر هم زدنی حاصل است.
دلها از دور و نزدیک با ضریح دیر آشنای تو پیوند دارند تا به کرامت و مهرت گره گشای زندگی ها شوی و به صداقت اشک جرعه ای از دریای معرفت تو بنوشند.
واینک در پس دشواری ها و رنج های روزگاران آنچه دلها را محکم می دارد مهر برخاسته از جود و سخاوت امام جوان است که همگان باید به سیره حضرت به هم یاری رسانده و دستگیر باشیم و از داده های خداوندی بخشیده و شکر نعمت را در بخشش و کرم آن اعطا کنیم .
باید که در آغاز دولتی جدید همگان در راستای حل مشکل مردم و رفع مضیقه از زندگی ها و پیشبرد جامعه اسلامی مان گام برداریم.
باشد تا در سایه مهر رضوی و سخاوت وتقوای جواد الائمه (ع) روزهای پیش رو درخشان تر و بهتر باشد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.