پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تاکید رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه بر پیگیری حقوق شهدا مکه و منا

تاکید رئیس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه بر پیگیری حقوق شهدا مکه و منا
رییس سازمان حج و زیارت و نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت بر پیگیری ها برای مطالبه حقوق شهدای مکه و منا و حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب و جمعی از معاونان و مدیران حج و زیارت همزمان با روز عرفه با حضور در بهشت زهرا (س) ضمن نثار فاتحه به روان پاک همه شهدا به ویژه شهدای مکه و منا یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم گفت : شهدای مکه و منا در جایی که تمامی موجودات و حتی گیاهان امنیت دارند، در حالی که مُحرم بودند، مظلومانه به شهادت رسیدند که یاد و خاطره آنهارا گرامی می داریم .
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب افزود: ما همواره پیگیر موضوع شهدای مکه و منا بوده و هستیم و امید است با رفع بحران کرونا در جهان ، دولتمردان کشور میزبان به وظیفه خود در قبال حقوق این شهدا عمل کنند.
رییس سازمان حج و زیارت نیز طی این مراسم با بیان اینکه شهدا از جایگاه والایی نزد خداوند برخوردارند ، گفت: جایگاه شهدای مکه و منا هم جایگاهی ویژه است زیرا برای زیارت خانه خدا و ورود به حرم امن الهی عازم بیت الله شدند و از آنجا به افلاک پر کشیدند.
رشیدیان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه یاد و خاطره شهدای منا نباید فراموش شود، تاکید کرد: ما نیزحفظ نام و یاد این شهدای مظلوم را وظیفه خود می دانیم.
وی با بیان اینکه به طور مستمر پیگیر حقوق شهدای منا هستیم ، تاکید کرد: همانگونه که پیش از این، مسئولان مستندات لازم را تحویل کشور میزبان داده اند ما نیز پیگیر هستیم تا ابعاد این فاجعه تلخ که منجر به شهادت 464 حاجی ما در حرم امن الهی شد، روشن شود.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.