پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ایران همدل؛ خراسان رضوی

نذر نفس به خانه بیماران نیازمند کرونایی رسید/قلبهایی که هنوز می تپد

نذر نفس به خانه بیماران نیازمند کرونایی رسید/قلبهایی که هنوز می تپد
مجموعه حج و زیارت کشور در ادامه همدلی با اقشار مختلف مردم در طرح مواسات و کمک های مومنانه، 60 کپسول اکسیژن خریداری شده را در اختیار بیماران کرونایی نیازمند استان خراسان رضوی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، به همت مجموعه حج و زیارت خراسان رضوی و با مشارکت کارگزاران و مجموعه حج و زیارت از سراسر کشور در پویش تامین کپسول اکسیژن، 60 کپسول تهیه شده، به صورت امانت در اختیار بیماران نیازمند کرونایی استان خراسان رضوی قرار گرفت.
اداره کل حج و زیارت استان خراسان رضوی بعد از دریافت این کپسول های اکسیژن ضمن رایزنی با مجموعه درمانی استانی و بعد از شناسایی بیماران نیازمند، این کپسول های اکسیژن را در اختیار این افراد قرار داده تا بعد از اتمام طول درمان این کپسول ها برای سایر بیماران نیازمند به اکسیژن استفاده شود.
همچنین کپسول ها به همت کارگزاران و مجموعه حج و زیارت بعد از استفاده شارژ شده و در اختیار دیگر بیماران قرار می گیرد تا باری هر چند اندک از دوش خانواده بیماران برداشته شود و از غم بیماری و دغدغه های آن زدوده شود.
ذبح گوسفند قربانی در ایام عید قربان و شناسایی و توزیع گوشت بین خانواده های نیازمند و دستگیری از خانواده های بیماران کرونایی از دیگر اقدامات خیرخواهانه ای بوده که در این استان از مجموعه حج و زیارت انجام گرفته است.
همچنین کارگزاران و مجموعه حج و زیارت قصد دارند در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی مبادرت به تهیه غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کنند که این غذای نذری در میان خانواده های نیازمند مبتلا به بیماری کرونا توزیع خواهد شد.
این خدمات رسانی و کمک های مومنانه به نیازمندان استان همچنان از سوی دفتر حج و زیارت و کارگزاران زیارتی استان خراسان رضوی ادامه دارد.
کارگزاران و مجموعه حج و زیارت استان خراسان رضوی توانستند در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه به خوبی گام بردارند و از ابتدای شروع این همدلی، مشارکت چشمگیری را برای کاهش آلام و درد خانواده های بی بضاعت و همچنین آسیب دیده از بحران کرونا به ثمر بنشاند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.