پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رییس سازمان حج و زیارت به مناسبت هفته دولت؛

هفته دولت زیباترین جلوه خدمتگزاری خالصانه به نظام و ملت است

هفته دولت زیباترین جلوه خدمتگزاری خالصانه به نظام و ملت است
هفته دولت یادآور زیباترین جلوه تلاش و همت دو تن از رهپویان طریق خدمتگزاری خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ متن پیام علی رضا رشیدیان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به شرح ذیل است؛ هفته دولت یادآور زیباترین جلوه تلاش و همت دو تن از رهپویان طریق خدمتگزاری خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که آینه تمام‌نمای شکوه و قداست تعلیم و تربیت را در انقلاب اسلامی ما به نمایش گذاشتند.
شهیدان رجائی و باهنر ستاره‌هایی درخشان و آراسته به فضائل اخلاقی و وارثان منظومه صفات شایسته و عشق به میهن بودند و بی‌شک آوازه ایمان، اخلاص، ساده‌زیستی، خدمت صادقانه و مدیریت جهادی و نگاه آرمان‌خواهانه و متعهدانه آنان تا ابد بر تارک تاریخ پر افتخار این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.
هفته دولت تجلی مردم‌سالاری و نمایش خدمات صادقانه دولت به مردم در مسیر آسایش و رفاه جامعه است.
در طول 40 و اندی سال از انقلاب اسلامی دولتهای مختلف با طی روند قانونی یعنی با انتخاب مردم و رای اعتماد مجلس با رویکردهای مختلف مبتنی بر توسعه و ارتقا جامعه بر سر کار آمده و اقدامات خوب و ارزشمندی انجام دادند در عین آنکه نقاط ضعف و کاستی هایی هم بوده اما همه همچون شهیدان رجایی و باهنر کوشیدند تا شرایط بهتری را برای مردم خود رقم زنند.
در مجموع با همه دشمنی های شرق و غرب و تحریم های ظالمانه حتی در روزگاران کرونایی ، دستاوردهای جوانان و نخبگان این سرزمین در زمینه های مختلف از جمله تولید علم اعم از حوزه های دانش بنیان ، نانو ، هوا و فضا ، سلول های بنیادی ، دانش هسته ای وغیره بسیار برجسته بوده و بیانگر حرکت رو به جلو کشور است.
اینک بیش از هر زمان جامعه ما نیازمند خدمت صادقانه و مسئولانه تک تک آحاد ملت در هر جایگاهی است و به نسبتی که مسئولیت ها بالاتر می رود این خدمت و وظیفه سنگین تر می شود و باید در این مسیر همه همت خود را به کار بندیم .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.