پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت : 2 مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی خدمات می دهد

رئیس سازمان حج و زیارت : 2 مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی خدمات می دهد
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : دو مرکز پزشکی حج و زیارت در کربلا و نجف اشرف به زائران ایرانی نیازمند خدمات پزشکی و درمانی خدمت رسانی می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان روز سه شنبه در جریان سفر به عراق و حضور در شهر نجف اشرف از درمانگاه نباء جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی که به صورت موقت برای خدمت رسانی به زوار ایرانی اربعین حسینی فعال شده بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی و فعالیت این مرکز قرارگرفت.


وی همچنین گفت : ستاد بيمه اي نیز در سه شهر زائرپذير عراق كربلا(دفترمركزي) ، نجف و كاظمين استقرار كامل پيدا كرده و آماده خدمت رساني به زائرين اباعبدالله امام حسين(ع) است.
وی عنوان کرد : با بيمارستان هاي حكيم و صدر درشهر نجف و نیز بیمارستان امام حسين(ع) و زين العابدين (ع) در شهر كربلا مذاكره و مقرر شده تا به زائرين ايراني همانند زائرين عراقی خدمات دهند.
وی ابراز امیدواری کرد : تا در قالب قرارداد منعقده في مابين شركت سهامي بيمه ايران و سازمان حج و زيارت به بهترین شکل به زائران خدمت رسانی شود.
وی در این بازدید گفت : بخش ها مختلف این درمانگاه آماده شده از امروز سه شنبه خدمات دهی به افراد ومراجعین نیازمند خدمات درمانی آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بخش های داروخانه ، آزمایشگاه و خدمات پرستاری در این درمانگاه فعال است ، ابراز امیدواری کرد : هیچ زائر ایرانی بیمار نشود اما آمادگی های لازم برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی در کربلا و نجف فراهم شده است.
وی همچنین از نخستین زائر بستری موقت در مرکز درمانی نباء نیز عیادت کرد.
گفتنی است ، علی رضا رشیدیان رئیس سازمان‌حج و زیارت به منظور بررسی اقدامات و تدارکات انجام شده برای خدمت رسانی به زائران اربعین روز سه شنبه به عراق سفر کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.