پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور رئیس سازمان حج و زیارت؛

آیین تکریم جمعی از دست اندرکاران خدمت به زائران اربعین 1400

آیین تکریم جمعی از دست اندرکاران خدمت به زائران اربعین 1400
رئیس سازمان حج و زیارت از خدمات جمعی از دست اندرکاران خدمت به زائران اربعین حسینی 1400 تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان در این مراسم با تبریک ایام ولادت حضرت رسول اکرم سلام الله علیه و امام صادق علیه السلام به فرمایشات حضرت رسول مبنی بر تمسک به قرآن و عترت اشاره کرد و خواستار اهتمام به گسترش و نشر فرهنگ دینی از طریق توجه به موضوع زیارت شد.
وی تصریح کرد: امیدواریم خداوند همه ما را از خادمان اعتلای فرهنگ اسلام و جزو خادمان راستین زائران حج ، عمره و عتبات قرار دهد و توفیق خدمت گزاری را در این مسیر برای ما مستدام بدارد.
رئیس سازمان حج و زیارت ، توجه به موضوع زیارت را یکی از بازتولیدهای تاثیرگذار عرصه فرهنگی دانست و گفت: زیارت و گرایش به اهل بیت عصمت و طهارت ظرفیتی است که خداوند در درون و فطرت انسانها قرارداده تا در این دنیای پر از وسوسه ها و حرکت های ضددینی، بدین سمت و سو گرایش یابند و به نوعی این ظرفیت موجب بازتولید فرهنگی شود.
رشیدیان بیان کرد: خادمان به زائران نیز وظیفه مهم وسنگینی در این راستا دارند و این افراد می توانند با برنامه ریزی دقیق و مناسب، خدمات در خور شایسته ای را داشته باشند تا موجب گسترش و رشد این ظرفیت عظیم در جامعه شود.

وی با اشاره به روند خدمت رسانی در اربعین حسینی 1400 از همه دست اندرکاران که در راستای عزت، کرامت، امنیت و سلامت زائران تلاش بی وقفه کردند، قدردانی نمود.
در این مراسم رئیس سازمان حج و زیارت با تقدیم لوح تقدیر از تعدادی خادمان اربعین 1400 تقدیر کرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.