پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دريافت وجه از كادرهاي درماني حج و عتبات مقدسه كلاهبرداري است

دريافت وجه از كادرهاي درماني حج و عتبات مقدسه كلاهبرداري است

رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر گفت: عده‌اي سودجو به تازگي اقدام به دريافت وجه از متقاضيان حضور در كادرهاي درماني حج و عتبات عاليات مبادرت كرده‌اند؛ در حالي كه هيچ‌گونه وجهي از متقاضيان دريافت نمي‌شود.

 دكتر علي رياض با تأكيد بر اينكه به رغم اطلاع رساني ‌هاي انجام شده از سوي اين مركز، عده‌اي سودجو اقدام به دريافت وجه از متقاضيان حضور در كادرهاي درماني حج و عتبات عاليات كرده‌اند، اظهار داشت: ارائه خدمات پزشكي به زائران خانه خدا و عتبات مقدسه، فقط بر عهده مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر بوده و اين مهم بارها از طريق رسانه‌ها مورد تأكيد قرار گرفته است.
رييس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر ادامه داد نكته‌اي كه پزشكان متقاضي خدمت به زائران سرزمين وحي و عتبات عاليات بايد بدان توجه داشته باشند اين است كه بابت حضور در گروه هاي درماني حج و عتبات مبلغي از آنان اخذ نمي شود و در واقع فرصتي براي آنها فراهم شده تا به صورت داوطلبانه خدمتگزار زائران بيت‌الله‌الحرام در عربستان و عتبات مقدسه در عراق باشند.
وي گفت: از تمام پزشكان و پيراپزشكان درخواست مي‌شود چنانچه تماسي مبني بر پرداخت وجه با آنها گرفته شود اطلاعات كامل شماره حساب و نام صاحب حساب، شماره همراه و يا ثابت را از طريق تلفن ۸۶۷۴۴۱۰۶ و يا نمابر ۸۸۹۱۲۴۷۶ در اختيار مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر قرار دهند تا از ادامه اين روند جلوگيري شود.
رييس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر به پزشكان متقاضي براي كادرهاي اعزامي به حج و عتبات توصيه كرد براي دريافت اطلاعات صحيح در خصوص نحوه پذيرش به سايت مركز پزشكي حج و زيارت و يا دفاتر نمايندگي اين مركز در استان‌هاي سراسر كشور مراجعه كنند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.