پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد

تشکیل کار گروههای آسیب شناسی جهت افزایش کیفیت خدمات سفرهای عتبات عالیات

تشکیل کار گروههای آسیب شناسی جهت افزایش کیفیت خدمات سفرهای عتبات عالیات
رئیس سازمان حج و زیارت از تشکیل کارگروههایی برای آسیب شناسی سفرهای زیارتی عتبات عالیات خبر داد وگفت: این کارگروهها باید به سرعت تشکیل شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سید صادق حسینی در نشست با مدیران حج و زیارت استانها ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب ابراز امیدواری کرد که دست اندرکاران در خدمت رسانی به ضیوف الرحمان و زائران اعتاب مقدسه موفق باشند و رضایت الهی و اهل بیت عصمت و طهارت را جلب نمایند.
وی سازمان حج و زیارت را دارای جایگاه معنوی و والا به جهت خدمت رسانی به زائران دانست و تصریح کرد: بی شک تمامی مدیران سازمان با توجه به سابقه تحصیلی خود می توانستند در سازمان ها و ارگان‌های دیگری خدمت کنند اما خدمت به زوار را برگزیدند که این مهم از الطاف و فیوضات الهی است.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در بحث های مرتبط با سازمان، موضوعات حج تمتع و عمره منوط به تعیین وضعیت از سوی عربستان است، گفت: در حال حاضر روی موضوع عتبات عالیات و سفرهای زیارتی سوریه اهتمام خ اهیمت داشت و امیدواریم که سفر زمینی به عتبات عالیات از ماه شعبان انجام شود .
به گفته حسینی، با توجه به اشتیاق مردم برای سفرهای زمینی باید آسیب شناسی برای اعزام زائران همراه با عزت، امنیت و سلامت انجام گیرد.
وی در ادامه به استماع سخنان مدیران حج و زیارت استانها پرداخت و تصریح کرد: قطعا نقطه نظرات وایده ها و حتی انتقادات صورت گرفته می تواند در رفع آسیب ها و بهبود وضعیت اثرگذار باشد.
رئیس سازمان حج و زیارت از تشکیل کارگروههایی برای آسیب شناسی و بهبود کیفیت خدمات اجرایی و خدمت رسانی به زوار خبرداد و گفت: بدون شک در کارگروهها که به سرعت تشکیل می شود طرح نوین عتبات که به تازگی آغاز شده را بررسی خواهیم کرد و به رفع نقاط ضعف، توجه به ایده ها و ارتقا کیفیت خدمات می پردازیم.
حسینی افزود: برای اعزام های نوروزی فرصت چندانی وجود ندارد و باید این کارگروهها و آسیب شناسی به سرعت انجام شود تا در پیک سفرها بامشکلی مواجه نشویم.
وی تصریح کرد: موضوع پیشنهادات در خصوص پروازها و سایر موضوعات مرتبط در این حوزه را قطعا با وزیر راه و شهرسازی مطرح خواهیم کرد تا ان شاالله شاهد رفع موانع و رشد کیفیت برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران باشیم.
رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه خواستار بررسی ارائه تسهیلات زیارتی برای سفر به اعتاب مقدسه شد و تاکید کرد: تسهیلات بانکی کم بهره می تواند برای مشتاقان سفر به اعتاب مقدسه در نظر گرفته شود و تاثیرات مثبتی را به دنبال داشته باشد که این مهم نیز باید پیگیری شود.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.