پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد

پیش ثبت نام به منظور برنامه ریزی هر چه بهتر برای زائران عتبات در ایام نوروز

پیش ثبت نام به منظور برنامه ریزی هر چه بهتر برای زائران عتبات در ایام نوروز
معاون عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص آغاز عتبات نوروزی و برنامه ریزی برای اعزام زائران توضیح داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی امروز شنبه در گفت و گویی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام متقاضیان عتبات نوروزی اظهار کرد: پیش ثبت نام عالیات که از امروز 30 بهمن ماه آغاز شده تا پایان روز جمعه ششم اسفند ماه ادامه می یابد و این مهم به منظور آگاهی از استقبال متقاضیان و برنامه ریزی هر چه بهتر و بروزتر برای تشرف آنها انجام می گیرد.
وی افزود: این برنامه ریزی ها به جهت فراهم شدن هرچه بهتر بحث زیرساخت ها در حوزه های اسکان، حمل و نقل، تغذیه و تدارکات و ... مدنظر قرار دارد.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام های زمینی عتبات عالیات اظهار کرد: از زمان تعطیلی سفرهای عتبات عالیات که بدلیل بیماری کرونا صورت گرفته بود سفرهای زمینی بازگشایی نشده و فقط از سه ماه قبل اعزام های دوطرفه هوایی و اعزام های یک طرف هوایی و بازگشت زمینی انجام گرفته است.
به گفته وی، توسط سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق رایزنی های لازم صورت پذیرفته که بنابر اظهار نظر بعضی از مقامات عراقی موضوع ورود زمینی زائران در حال بررسی می باشد که امیدواریم درماه شعبان المعظم مسیر اعزام زمینی بازگشایی شود.
معاون عتبات سازمان حج وزیارت با بیان اینکه نتیجه پیش ثبت نام و پذیرفته شدگان برای اعزام در عتبات نوروزی تا روز 10 اسفند ماه اعلام می شود،تصریح کرد: پیش ثبت نام عتبات نوروزی در این دوره برای اعزام ها در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ لغایت ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ انجام می گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین رحمانی در خصوص بسته های سفرهای عتبات نوروزی گفت: سفرها با توجه به بسته هایی که کارگزاران تدارک دیده اند مورد توجه است اما اولویت با بسته های یک هفته ای است.
وی با بیان اینکه سفرهای عتبات عالیات از سه ماه قبل آغاز شده است گفت: این پیش ثبت نام برای عتبات نوروزی است و در صورت استقبال هموطنان به قید قرعه اسامی زائران نهایی ، تعیین خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد:ما تمام تلاش خود را برای سفری آسان همراه با عزت، کرامت، امنیت و سلامت زائران عزیز مدنظر داریم .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.