پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حکم رییس سازمان حج و زیارت؛مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی منصوب شد

با حکم رییس سازمان حج و زیارت؛مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی منصوب شد

رییس سازمان حج وزیارت طی حکمی وحید اسکندری را به عنوان مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی در نخستین انتصابات خود به عنوان سکاندار سازمان حج و زیارت، دکتر وحید اسکندری را به عنوان مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت منصوب و برای وی آرزوی توفیقات روز افزون کرد.


متن کامل حکم رییس سازمان حج وزیارت به شرح ذیل است:
جناب آقای حاج وحید اسکندری
سلام علیکم
با عنایت به‌مراتب شایستگی، تعهّد، سوابق و تجارب جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان "مدیرکل دفتر ریاست و روابط‌عمومی" سازمان منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و عنایات حضرت بقیه ا... الاعظم (ارواحنا فداه) و توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و به‌کارگیری تمام استعداد و توان خود ضمن هماهنگی با اینجانب و با همکاری مجموعه معاونین، مدیران کل و مدیران سازمان و با تلاش و جدیت و بهره‌گیری از دانش روز به‌ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی در انجام مأموریت‌های بسیار مهم و تأثیرگذار آن حوزه موفق باشید.

از خداوند منّان توفیق جنابعالی را برای خدمت هر چه بیشتر به زائران بیت‌الله الحرام و اعتاب مقدسه مسئلت می نمایم.

در مراسم معرفی مدیرکل جدید دفتر ریاست و روابط عمومی، سید صادق حسینی رییس سازمان ضمن قدردانی از زحمات روح الله پورشعبان، برای وحید اسکندری آرزوی موفقیت کرد.


وحید اسکندری دارای دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی است و پیش از این رئیس حج و زیارت کاشان،مدیر دفاتر حج و زیارت استانهای مرکزی و قم و همچنین سابقه مدیریت در دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت را در کارنامه خود دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.