رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه شهدا برای رضای خداوند از جان خود گذشتند، بیان کرد: چه بسیار نوجوانان و جوانانی که در سالهای دفاع مقدس به جهت حفظ انقلاب و ایران اسلامی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند  و ما باید حافظ خون این شهدا باشیم.

" />

پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت:

باید حافظ خون شهدا باشیم/شهادت همانند یک شجره طیبه است

باید حافظ خون شهدا باشیم/شهادت همانند یک شجره طیبه است

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه شهدا برای رضای خداوند از جان خود گذشتند، بیان کرد: چه بسیار نوجوانان و جوانانی که در سالهای دفاع مقدس به جهت حفظ انقلاب و ایران اسلامی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند  و ما باید حافظ خون این شهدا باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی همزمان با روز شهید در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: شهدای ما شهدای راه انسانیت و ایثار بودند و در سخت ترین شرایط با کمترین سلاح و افزار جنگی در مقابل دشمن تا دندان مسلح، ایستادگی و مقاومت کردند.

وی افزود: شهدای کشور، تنها نقش پر رنگ و سهم بارزی در جامعه امروز ایران ندارند بلکه در تاریخ ایران سهیم هستند و عظمت آنها به رخ تاریخ کشیده می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هر چه از تاریخ شهادت شهدای کربلا می گذرد، عظمت سید الشهدا(ع) و یاران باوفایش روزبروز بیشتر می شود، گفت: هر چه از تاریخ شهادت شهدای کشور بیشتر می گذرد، عظمت آنها هم بیشتر و نمایان تر می شود.

وی اضافه کرد: شهادت همانند یک شجره طیبه است که هرچه قدمت می یابد رشد و آثار آن بیشتر می گردد و در انقلاب اسلامی ما نیز همینگونه است زیرا هرچه ازتاریخ سالهای دفاع مقدس می گذرد ، عظمت و ایثار رزمندگان و شهدا در میان مردم کشور و حتی سایر کشورها افزون تر می گردد.

حسینی تصریح کرد: بسیاری از مردم سایر کشورهای منطقه و جهان این عظمت و شکوه شهدا را دیده اند و برآن صحه گذاشته و الگو گرفته اند.

وی با اشاره به تهاجم رسانه ای و فرهنگی بیشمار دشمن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، بر ثابت قدم بودن در ادامه مسیرنورانی انقلاب، راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: استکبار جهانی با وسیله تحریم و تبلیغات رسانه ای به دنبال جلوگیری از شکل گیری الگوشدن انقلاب اسلامی در منطقه است؛ ما نیز به مسیر خود تا دستیابی به اوج قله ادامه می دهیم.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه دشمن به دنبال شکست خوردن جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است گفت: قلب ملت ها با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است و این اثر ماندگار به سبب خون با برکت شهدا بدست آمده و ما نیز افتخار می کنیم که ادامه دهنده راه آنان هستیم و ان شاالله خداوند ما را ثابت قدم نگه دارد.

وی با بیان اینکه شهدا برای رضای خداوند از جان خود گذشتند ، اظهار داشت: چه بسیار نوجوانان و جوانانی که در سالهای دفاع مقدس به جهت حفظ انقلاب و ایران اسلامی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند که باید حافظ خون این شهدا باشیم .

حسینی تاکید کرد: اگر کسی امروز در جامعه به هر طریقی خیانت کند و آثار خون شهدا را کمرنگ جلوه دهد، قطعا در آن دنیا مورد مواخذه سخت قرار می گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ایستادگی و خون با برکت شهدا موجب پیروزی ما در سالهای دفاع مقدس شد، گفت: رزمندگان سالهای دفاع مقدس پای کار ایستادند و به توفیقات روزافزون رسیدیم؛ از خداوند می خواهیم که تا زنده هستیم در مسیر شهدا باشیم و هر جایی این عظمت و پایمردی رزمندگان و شهدا را بازگو نماییم.

حسینی با بیان اینکه در سالهای دفاع مقدس رزمندگان با شرایط بسیار سخت در مقابل دشمن ایستادند، گفت: نسل امروز هم همانند نسل سالهای دفاع مقدس است چراکه نمونه بارز آن را در مدافعین حرم دیده ایم .

وی تاکید کرد: اگر ایستادگی، مقاومت و رشادت های شهدای ما نبود امروز ایران این عزت و اقتدار را نداشت و پرچم سربلندی و سرافرازی ما بلند نبود بنابراین قدردان این عزیزان و خانواده های آنها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهسواری مشاور رئیس سازمان در امورایثارگران نیز ضمن گرامیداشت روز شهید و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم، از اهتمام و همراهی رئیس سازمان حج و زیارت با خانواده های شهدا تشکر و قدردانی کرد. 

در پایان لوح یادبودی به مناسبت روز شهید به خانواده های شهدای سازمان حج و زیارت تقدیم شد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.