پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش توجیهی آموزشی عوامل حج 92 در مشهد

برگزاری همایش توجیهی آموزشی عوامل حج 92 در مشهد

همايش توجيهي آموزشی دستورالعمل های حج  تمتع 92 با حضور کارشناسان  سازمان حج وزیارت منطقه 4 کشور شامل استانهای خراسان رضوی ، شمالی ،جنوبی و  سیستان و بلوچستان  امروز شنبه 26/5/92  در محل تالار نور مشهد برگزار گرديد.

به گزارش حج نیوز از مشهد مقدس، این همایش توجیهی آموزشی به منظور بالابردن سطح آگاهی عوامل حج92 در بخش های مختلف مسکن، قربانی،نقل ترددی،تغذیه و... همه ساله با توجه به  تغییرات شرایط در کشور میزبان و دستورالعمل های ابلاغی سازمان برگزار می گردد که کارشناسان سازمان در بخش های مذکور به بیان توضیحات لازم در این خصوص پرداخته و به پرسش های عزیزان نیز پاسخگویی می گردد.

همایش مذکور از ساعت 8:30 صبح امروز با تلاوت قران مجید آغاز گردید و در ابتدا جلسه آقای مجردی بعنوان میزبان به حاضرین در جلسه  خیر مقدم عرض نموده و از مدیران و معاونین کاروانها و مجموعه ها خواستند تا با بهره برداری از مسایل مطروحه توسط کارشناسان سازمان و تاکید بر مسایل کلیدی در امور اجرایی حج سالجاری در جهت خدمت بیشتر به زائرین گام بردارند.
درادامه این همایش آقایان سرخوش،حسینی،ذوالفقاری،اشعریون،پناهی و نظافتی در بخش های نقل ترددی، مسکن، حراست،رایانه،مالی و طرح قربانی برای حاضرین سخنرانی خواهند داشت.
لازم بتوضیح است آقایان شاد،نوفرستی و کیخا ،  مدیران حج و زیارت خراسان شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان در این همایش حضور داشتند که در ادامه حضور خود در مشهد نیز در همایش بزرگ زائرین در سالن شهید بهشتی مشهد که با حضور ریاست سازمان از ساعت 17:30الی19:30 برگزار خواهد گردید حضور خواهد داشت.
                          

روابط عمومی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.