پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام رییس سازمان حج و زیارت در پی ارتحال آیت الله محمدی ری شهری

پیام رییس سازمان حج و زیارت در پی ارتحال آیت الله محمدی ری شهری
دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت در پیامی ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛متن پیام رییس سازمان حج وزیارت در پی ارتحال آیت الله ری شهری به شرح ذیل است :
باسمه تعالی
إنَّا للّه ِ وَ إنَّا إلَيهِ راجِعُونَ
قال رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله : مَوتُ العالِمِ ثُلمَةٌ في الإسلامِ لا تُسَدُّ ما اختَلَفَ اللَّيلُ و النَّهارُ .

در کمال تأسف فراوان خبر ارتحال عالم جلیل القدر و دانشمند فرهیخته حوزه دین و فقاهت و بحق سرمایه گرانسنگ اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی *حضرت آیت الله محمدی ری شهری(طاب ثراه)* موجبات تاثر و اندوه ما را فراهم آورد.
ایشان از چهره های شاخص انقلاب و یار باوفای امام راحل و رهبری معظم انقلاب بود که سال های متمادی در سنگرهای مختلف انقلاب به اسلام و نظام خدمت وافری داشتند و در ترویج احکام نورانی اسلام و پرورش شاگردان شایسته خدمات ارزنده ای را برجای نهادند.
مرحوم ری شهری در طول عمر با برکت خود ضمن دفاع از آرمان‌های انقلاب در جایگاه‌های سیاسی و انقلابی ، خدمتگزاری به حجاج بیت الله الحرام و زائران اعتاب مقدسه را به عنوان امیرالحاج در کارنامه پربار خود ثبت کرده اند.

برای کسانی که از ایمان، تقوا و سلامت نفس و مجاهدت مستمر این روحانی انقلابی با خبر هستند، فقدان وجود ایشان ضایعه‌ای تلخ و اندوهبار است.

اینجانب این ضایعه اندوهبار را به پیشگاه بقیه الله الاعظم، حضرت ولی عصر( عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، حوزهای علمیه و مراجع عظام تقلید( دامة برکاتهم )و بیت آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عالم ربانی علو درجات و همنشینی با ائمه طاهرین صلوات الله علیهم اجمعین مسألت دارم.
سید صادق حسینی
معاون وزیر و رییس سازمان
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.