پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همايش بزرگ زائرين تمتع خراسان رضوي باحضوررياست سازمان حج و زیارت برگزارگرديد

همايش بزرگ زائرين تمتع خراسان رضوي باحضوررياست سازمان حج و زیارت برگزارگرديد
اولين همايش بزرگ آموزشي حجاج بيت الله الحرام استان خراسان رضوي با حضور تعدادي از زايرين حج 91 و حج تمتع سالجاري  شنبه 26/5/92 از ساعت 17:30 الي19:30 در سالن شهيد بهشتي مشهد برگزار شد. و همايش دوم حج سالجاري نيز در هفته حج برگزار خواهد گرديد.

اين همايش  در فضايي کاملا روحاني  برگزار گرديد و اعمال و مناسک حج  توسط حجت الاسلام و المسلمين رجايي پور درحضور حجت الاسلام دکتر سيد احمد موسوي رياست سازمان حج و زيارت ، حجت الاسلام والمسلمين دکتر احمري مسئول نمايندگي بعثه منطقه خراسان و آقاي مجردي مديريت حج و زيارت استان به زائران حرمين شرفين آموزش داده شد.

 

در آغاز اين مراسم حجت الاسلام دکتر سيد احمد موسوي رياست سازمان حج و زيارت طي سخناني اهميت حج و آماده سازي زائر براي حضور در مناسک حج  را براي زائرين بيان نمودند  و در سخنان خود ياد آور شدند که انسان براي برخورداري از  دستاوردهاي معنوي حج بايد بستر مناسب را در وجود خود فراهم ساخته و ضمن خودسازي از کوچکترين فرصت ها در جهت رضايت رب البيت و نزديکي به او بهره ببرند و ايشان در پايان سخنان خود گزارشي از اقدامات انجام شده براي حج سالجاري را در حوزه  اجرايي  براي حاضرين بيان نمودند.

 لازم بتوضيح است در پايان اين همايش رياست سازمان با مديران کاروانها و مديران مجموعه هاي حج 92 استان نيز جلسه اي اختصاصي برگزار کردند که مديران حج و زيارت استانهاي خراسان رضوي، شمالي، جنوبي ، سيستان و بلوچستان و تعدادي از مسئولين سازمان نيز در اين جلسه حضور داشتند .

 
روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.