پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی درپی درگذشت آیت الله ری شهری

پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی درپی درگذشت آیت الله ری شهری
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در پیامی رحلت عالم فرزانه آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی رحلت عالم فرزانه آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به این شرح است:

باسمه تعالی

إنَّا للّه ِ وَ إنَّا إلَیهِ راجِعُونَ

عن الإمامُ الصّادقُ علیه السلام :" إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ"

اطلاع یافتم عالم فرزانه و ربانی، خادم سرفراز و بلند مرتبه انقلاب اسلامی و محدث برتر حضرت آیت الله حاج شیخ محمد محمدی ری شهری( طاب ثراه) به دیار باقی شتافت.

ایشان که عمر پر برکت خویش را وقف تحصیل، خودسازی، حمایت بی دریغ از راه امامان انقلاب اسلامی و احیای معارف اسلامی بویژه حج ابراهیمی و حدیث و جهاد معرفتی در راه خدا نمود مصداق بارز این سخن پیامبر اکرم (صلى الله علیه و آله) است که فرمود : "العُلَماءُ مَصابیحُ الأرضِ ، و خُلَفاءُ الأنبیاءِ ، و وَرَثَتی و وَرَثَةُ الأنبیاءِ" .

آثار پر شماره و گرانسنگ حدیثی و اقدامات لبریز از شناخت و تدبیر در برنامه های بازمهندسی حج و زیارت، آستان سیدالکریم و دارالحدیثـ گوشه ای از نقش کم نظیر این فقیه روشن بین، خستگی ناپذیر و عبد صالح خداست.

اینجانب این ضایعه اندوهبار را به پیشگاه امام عصر( عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، حوزهای علمیه و مراجع عظام تقلید( دامت برکاتهم )و فرزندان داغدارشان تسلیت عرض می کنم و علو مرتبت این حامل کتاب وحی را از خدای بزرگ مسألت دارم.
سید عبدالفتاح نواب
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.