پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رییس سازمان حج و زیارت و رییس جمعیت هلال احمر ؛ گفتگو پیرامون خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اعتاب مقدسه و ضیوف الرحمان

دیدار رییس سازمان حج و زیارت و رییس جمعیت هلال احمر ؛ گفتگو پیرامون خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اعتاب مقدسه و ضیوف الرحمان
رییس جمعیت هلال احمر، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و جمعی از اعضای این مرکز با رییس سازمان حج و زیارت دیدار ‌و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج و زیارت امروز شنبه میزبان دکتر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر، دکتر سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و جمعی از دست اندرکاران این مرکز پزشکی بود.
رییس سازمان حج وزیارت ضمن استماع گزارشی در خصوص خدمات پزشکی صورت گرفته به ضیوف الرحمان در موسم حج گذشته و زائران اخیر عتبات عالیات ، بر اهتمام هر چه بیشتر و بهتر خدمات به زائران و حجاج در همه زمینه ها تاکید کرد.
موضوع سلامت حجاج و زایران در حج پیش رو ونیز توجه به رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی در سفرهای زیارتی تدوین شده از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت از جمله مباحث صورت گرفته در این نشست صمیمانه بود.
رییس سازمان حج وزیارت در این دیدار از خدمات جمعیت هلال احمر در قبال زائران اعتاب مقدسه عراق قدردانی کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.