پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق؛

آسیب شناسی های لازم در اعزام زائران به عتبات عالیات احصا شده و بدنبال رفع آن هستیم

آسیب شناسی های لازم در اعزام زائران به عتبات عالیات احصا شده و بدنبال رفع آن هستیم
رییس سازمان حج وزیارت که در راس هیئتی به عراق سفر کرده در دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش رو برای زائران عتبات عالیات گفت: آسیب شناسی لازم انجام گرفته و بدنبال رفع آن هستیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی در دیدار با آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق با بیان اینکه بدنبال رفع مشکلات زائران عتبات عالیات بوده ایم، گفت: تسهیل امور زائران جزو مهمترین برنامه های ما بوده که به همین منظور وضعیت اعزام ها بررسی و آسیب ها و دغدغه ها احصا شده است که با تلاش همه دست اندرکاران هر چه سریعتر رفع خواهد شد.
وی همچنین بر ضرورت توجه به عزت، کرامت، امنیت و سلامت زائران کشورمان تاکید کرد و آن را از جمله الزامات در اعزام ها دانست.
رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: موضوع بازگشایی مرزهای زمینی نیز یکی از مهمترین درخواست های متقاضیان سفر به عتبات عالیات محسوب می شود که این مهم را برای زائران هر دو کشور دنبال می کنیم و در این سفر رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد.
وی تاکید کرد: گشایش مرزهای زمینی می تواند با توجه به رعایت دستورالعل های تدوین شده بهداشتی و مقررات تعیین شده در خصوص لغو روادید انجام بگیرد که قطعا در کاهش هزینه های اعزام ها تاثیرگذار خواهد بود.
آیت الله حسینی نیز ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه با تبریک ماه مبارک رمضان برای دکترحسینی و تمامی دست اندرکاران اعزام زائران به عتبات عالیات آرزوی موفقیت کرد و در خصوص اعزام های هرچه بهتر زائران راهنمایی و رهنمون لازم را مطرح نمود.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.