پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا مطرح شد

راه اندازی فرودگاه کربلا تا یکسال دیگر /ضرورت راه اندازی سفرهای زمینی

راه اندازی فرودگاه کربلا تا یکسال دیگر /ضرورت راه اندازی سفرهای زمینی

رئیس سازمان حج و زیارت که در راس هیئتی به عراق سفر کرده در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی موضوع سفرهای هوایی و درخواست متقاضیان برای سفرهای زمینی را مطرح کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی در دیدار با مجتبی کریمی به اقدامات انجام شده در حوزه اعزام زایران به عتبات عالیات اشاره کرد و به بررسی مشکلات موجود در این زمینه پرداخت.
وی افزود: گران بودن هزینه های سفرهای هوایی عتبات عالیات و عدم بازگشایی مرزهای زمینی مهمترین از جمله مهمترین دغدغه ها محسوب می شود که امیدواریم با تلاش های پیش رو و مساعدت های لازم مرزهای زمینی بازگشایی شود و شاهد کاهش مشکلات در اعزام ها باشیم.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا نیز در این دیدار با بیان اینکه پیگیری های لازم برای کاهش هزینه های سفرهای هوایی ضروری است، گفت: کاهش قیمت های سفرهای هوایی می تواند موجب افزایش عزیمت زائران به عتبات شود؛ ضمن اینکه بازگشایی مرزهای زمینی هرچند به صورت محدود تاثیرات مناسبی در کاهش قیمت ها بدنبال دارد.
وی افزود: به گفته مسئولان ذیربط در کربلا ، فرودگاه این شهر
تا یکسال آینده راه اندازی خواهد شد که می تواند خدمات رسانی مناسبی به زائران داشته باشد .
کریمی تصریح کرد: کنسولگری جمهوری اسلامی ایران درکربلای معلی نیز از هیچ تلاشی برای زائران عتبات عالیات فروگذار نخواهد کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.