پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ضرورت توجه به سلامت و امنیت غذایی زائران عتبات عالیات

ضرورت توجه به سلامت و امنیت غذایی زائران عتبات عالیات
تهیه غذا در آشپزخانه های مرکزی و به صورت متمرکز، توجه به سلامت وامنیت غذایی زائران، عدم طبخ غذا در آشپزخانه های خودپخت ،اهتمام به نظارت در بحث تهیه و طبخ و توزیع غذا در نشست بررسی و آسیب شناسی تغذیه و تدارکات مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی که در راس هیئتی به منظور بررسی هر چه بیشتر خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات و کاهش دغدغه های مدنظر در حوزه اجرایی به عراق سفر کرده در نشست بررسی و آسیب شناسی تغذیه و تدارکات ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات مطرح شده در حوزه تغذیه از سوی مسئولان ذیربط در حوزه عتبات و شرکت های طرف قرارداد عراقی گفت: در عراق افراد زیادی هستند که تمایل دارند با سازمان حج و زیارت که متولی امر اعزام زائران ایرانی است همکاری نمایند که بسیاری از این افراد مورد شناخت مسئولان سازمان هستند اما سازمان بنابر اعتماد کسب شده انتخاب خود را در این خصوص انجام داده است.
وی خطاب به طرف قرارداد سازمان حج و زیارت گفت: درخواست ما از شما این است با توجه سیاست جدیدی که در سازمان اعلام شده مبنی بر تمرکز امور در اسکان و حمل و نقل و تغذیه، آمادگی های لازم در صورت افزایش تعداد زائران برای خدمت رسانی هرچه بهتر وجود داشته باشد.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در صورت بازگشایی مرزهای زمینی بر تعداد متقاضیان زیارت عتبات عالیات افزوده می شود، گفت: در صورت بازگشایی مرز زمینی اعزام ها افزایش قابل توجهی خواهد داشت این آمادگی وجود داشته باشد تا دغدغه ما نیز تامین شود.
تهیه غذا در آشپزخانه های مرکزی و به صورت متمرکز، توجه به سلامت وامنیت غذایی زائران، عدم طبخ غذا در آشپزخانه های خودپخت ،اهتمام به نظارت در بحث تهیه و طبخ و توزیع غذا و.... نیز در این نشست مطرح و دست اندرکاران راهکارهای بهبود خدمات رسانی را ارائه کردند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.