پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت و سفیر جمهوری اسلامی ایران درعراق مطرح شد؛

ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران و افزایش رضایتمندی/انتقاد از فعالیت کاروان های آزادبر در اعزام زائران به عتبات

ضرورت پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران و افزایش رضایتمندی/انتقاد از فعالیت کاروان های آزادبر در اعزام زائران به عتبات
رئیس سازمان حج و زیارت که درراس هیئتی به عراق سفر کرده در دیدار با سفیر کشورمان در عراق بر ضرورت پیگیری رفع مشکلات و دغدغه های زائران برای افزایش رضایتمندی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی در دیدار با ایرج مسجدی به موضوع سفرهای زائران کشورمان به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: مشکل گران بودن هزینه های سفرهای هوایی و بازگشایی مرزهای زمینی از جمله موضوعات قابل پیگیری بوده است.
وی دیدارهای انجام شده با مقامات عراقی را مناسب توصیف کرد و گفت: پیگیری ها به منظور تسهیل امور زائران تا حصول نتیجه به جهت افزایش رضایتمندی ادامه دارد.
ایرج مسجدی نیز در این دیدار موضوع زیارت و ابعاد فرهنگی و معنوی آن را ثمربخش دانست و تصریح کرد: تمام تلاش خود را در راستای تخفیف سفرهای هوایی انجام می دهیم ؛ ضمن اینکه درموضوع زیارت می توانیم توافقات خوبی را بدست آوریم.
وی در ادامه با انتقاد از فعالیت برخی کاروان های آزاد بر در اعزام زائران گفت: تولیت کار زیارت باید با سازمان حج و زیارت باشد زیرا سفر با کاروان های آزاد موحب بروز مشکلات بسیاری در حیطه امنیت، بیمه و بویژه عدم پاسخگویی می شود.
مسجدی بیان کرد: هر زمان که کاروان ها با مجوز سازمان حج و زیارت حضور می یابند خیال ما راحت تر از زمانی است که کاروان ها بدون متولی در امر پاسخگویی حضور دارند؛ ضمن اینکه کاروان های حج و زیارت دارای ساختار، نظارت، بیمه و اقدامات فرهنگی می باشند در صورتی که در کاروان های آزادبر چنین موضوعی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: ما هم به عنوان سفارت کمال خدمتگزاری را به سازمان شریف حج و زیارت و زائران عتبات عالیات قائل هستیم.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.