پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در دیدار دکتر حسینی رییس سازمان حج وزیارت کشور با دکتر برهم صالح رییس جمهوری عراق صورت گرفت؛

قول مساعدت رییس جمهور عراق برای عملیاتی شدن تفاهمات بین سازمان حج وزیارت و وزرای کشور، بهداشت و گردشگری/تجلیل از خدمات مسجدی در عراق

قول مساعدت رییس جمهور عراق برای عملیاتی شدن تفاهمات بین سازمان حج وزیارت و وزرای کشور، بهداشت و گردشگری/تجلیل از خدمات مسجدی در عراق
رییس سازمان حج وزیارت و سفیر کشورمان در عراق با رییس جمهور عراق دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار«برهم صالح»از تلاش برای اجرایی و عملیاتی شدن تفاهمات بین رییس سازمان حج وزیارت و وزرای کشور ، بهداشت وگردشگری خبرداد

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت که در راس هیئتی به کشور عراق سفر کرده همراه با ایرج مسجدی سفیر کشورمان در عراق با دکتر برهم صالح رییس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
دکتر حسینی در این دیدار صمیمانه سلام گرم و ویژه آیت الله دکتر رییسی رییس جمهور کشورمان را به رییس جمهور عراق ابلاغ و متقابلا دکتر برهم صالح نیز سلام دوستانه و ویژه خود را برای دکتر رییسی صمیمانه پاسخ گفتند.
رییس سازمان حج وزیارت همچنین با ارائه گزارشی از دیدارهای هیئت اعزامی با وزرای کشور ، فرهنگ و گردشگری و بهداشت و درمان از دکتر برهم صالح درخواست کرد تا با حمایت های خود از مذاکرات صورت گرفته ، زمینه توسعه روابط زیارتی بین دو کشور را به شکل بهتری فراهم سازد.


رییس جمهور عراق نیز ضمن تاکید بر برادری، دوستی و تحکیم روابط بین دو کشور اظهار کرد: تمامی تلاش خود را در زمینه اجرایی و عملیاتی شدن تفاهمات فی مابین رییس سازمان حج وزیارت و وزرای مربوطه به بهترین نحو به کار خواهد بست.
دکتر برهم صالح همچنین از خدمات برجسته آقای مسجدی سفیر کشورمان در عراق تجلیل و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.
وی در ادامه از توسعه روابط دوستانه و برادرانه بین دو کشور تاکید و اعلام کرد که روابط فی مابین می تواند نمونه ای از بهترین روابط بین دو کشور در میان کشورهای منطقه باشد.
ایرج مسجدی نیز در این دیدار صمیمانه از دکتر برهم صالح رییس جمهور عراق خداحافظی و برای وی آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.