پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور رییس سازمان حج وزیارت ؛

آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱ /سامانه رزرو در دسترس متقاضیان قرار دارد

آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱ /سامانه رزرو در دسترس متقاضیان قرار دارد
ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۱ در کاروان ها، با حضور رییس سازمان حج وزیارت، معاون حج و عمره ، معاون توسعه و منابع انسانی ، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و جمعی از مدیران ارشد سازمان بر روی سامانه tamatoreserve.haj.ir آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ فرایند نام نویسی در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱ امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت ، معاونین محترم حج و عمره و توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ارشد سازمان حج و زیارت آغاز شد.
متقاضیان ثبت نامی های کاروان های حج سال 1399 که وجوه مربوطه را پرداخت کرده‌ و تاکنون انصراف نداده‌اند، مشروط به داشتن شرایط اعلام شده فرصت دارند هر چه سریعتر به سامانه رزرو به آدرس tamatoreserve.haj.ir مراجعه نمایند.
گفتنی است متولدین تاریخ۱۰ تیر ماه ۱۳۳۶ و پس از آن(افراد کمتر از 65 سال) می توانند در سامانه ورود یابند.
ضمنا افرادی که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن در مقابل با کویید 19 اقدام نموده‌اند، مشروط به اینکه تا قبل از اعزام نسبت به تزریق دوز سوم واکسن خود اقدام نمایند.
همچنین افرادیکه که تاریخ ودیعه‌گذاری بانکی آنها(ثبت نام اولیه در بانک ملی) مربوط به تاریخ 22/3/1386 و قبل از آن باشد می توانند فرایند نام نویسی را تکمیل نمایند.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.