پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در نخستین روز از فرایند نام نویسی در کاروان ها؛

بیش از 22 هزار نفر از متقاضیان حج تمتع 1401 نام نویسی کردند/فقط واجدین شرایط به سامانه رزرو مراجعه کنند

بیش از  22 هزار نفر از متقاضیان حج تمتع 1401 نام نویسی کردند/فقط واجدین شرایط به سامانه رزرو مراجعه کنند
فرایند ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۱ در کاروان ها، امروز 18 اردیبهشت ماه آغاز شد که در ساعات ابتدایی و تا عصر نخستین روز بیش از 22 هزار نفر در سامانه tamatoreserve.haj.ir نام نویسی کردند که در حدود ۶۰ درصد ظرفیت کاروان ها را در بر می گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ نام نویسی در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱ صبح امروز با حضور دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت ، معاونین محترم حج و عمره و توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ارشد سازمان حج و زیارت آغاز شد که در ساعات ابتدایی بیش از 22 هزار نفر در سامانه رزرو نام نویسی کرده و به انتخاب کاروان مبادرت کرده اند.


بنابراین گزارش توصیه اکید می شود که فقط متقاضیان ثبت نامی های کاروان های حج سال 1399 که وجوه مربوطه را پرداخت کرده‌ و تاکنون انصراف نداده‌اند و مشمول اعزام بنابر شرایط تعیین شده ذیل می باشند به سامانه مذکور مراجعه نمایند و سایر عزیزان اخبار را از سایت سازمان حج و زیارت پیگیری کرده و از مراجعه بی دلیل به سامانه رزرو پرهیز کنند.


گفتنی است دارا بودن سن زیر 65 سال، تزریق حداقل دو دوز واکسیناسیون و در اختیار داشتن فیش حج تا تاریخ 22 خرداد ماه 86 که در سال 99 ثبت نام کرده باشد، از الزامات ثبت نام کنندگان می باشد.
امسال در موسم حج تمتع 39 هزار و 640 نفر از حجاج کشورمان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.