پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور رییس سازمان حج وزیارت

اعضای ستادهای حج تمتع ۱۴۰۱ مشخص شدند/شرح وظایف اعضای ستادها در مکه مکرمه و مدینه منوره

اعضای ستادهای حج تمتع ۱۴۰۱  مشخص شدند/شرح وظایف اعضای ستادها در مکه مکرمه و مدینه منوره
اعضای ستادهای حج تمتع ۱۴۰۱ با حضور رییس سازمان حج و زیارت ، معاونین حج و عمره و توسعه و مدیران ارشد سازمان مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ فعالیتهای ستادهای حج تمتع ۱۴۰۱ امروز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور رییس سازمان حج وزیارت و معاونین به صورت رسمی و با مشخص شدن احکام اعضای ستاد آغاز شد.

دکتر سید صادق حسینی در این جلسه ضمن خیر مقدم به اعضای ستاد حج تمتع ۱۴۰۱ تاکید کرد: خدمتگزاری به حجاج نصیب هرکسی نمی شود و باید قدردان این مهم در خدمت رسانی به مهمانان خانه خدا باشیم.
وی افزود: با وجود ضیق وقت و اینکه نسبت به سالهای قبل هنوز تیم های عملیاتی وارد عربستان نشده اند اما شاهدیم که برنامه ریزی ها به ویژه در زمینه اسکان ، تغذیه و هواپیمایی به خوبی انجام گرفته است.

رییس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه کنترل هزینه ها انجام گرفته است، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه اسکان و هواپیمایی اقدامات مناسبی صورت گرفت تا هزینه زیادی به زائران تحمیل نشود.
وی از اعضای ستاد خواست تا در زمینه انتخاب نیروها از افراد توانمند استفاده کرده و شرح وظایف تعیین نمایند.
حسینی همچنین به موضوع جانشین پروری در فعالیت ها اشاره کرد و افزود: جانشین پروری به معنای این است که برای هر یک از عزیزان و خدمت گزاران یک جانشین تعیین شده باشد تا در صورت بروز مشکل یا خدایی ناکرده بیماری، فرد جانشین به سرعت جایگزین شود و کارها به سرعت پیش رود.
دکتر اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت بر سرعت عمل درتشکیل کاروان ها ، کلاس های آموزشی، و دریافت گذرنامه ها و همچنین برنامه ریزی برای صدور هرچه سریعتر روادید تاکید کرد.
محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع نیز در این جلسه وظیفه برخی مدیران استانی که در ستاد فعالیت را دارند سنگین دانست و تاکید کرد که باتوجه به وظیفه خطیر استانی، وظیفه ستادها نیز حائز اهمیت است که باید به صورت قابل قبولی به هر دو مورد توجه شود.
درادامه این جلسه مدیران سازمان و مدیران استانها موضوعات مرتبط با حج تمتع و ایده ها و پیشنهادات خود را در جهت سرعت عمل در کارهای اجرایی حج تمتع 1401 بیان داشتند.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.