پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

معاون حج و عمره سازمان حج وزیارت :۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد هستند/ برنامه ریزی ها به خوبی انجام گرفته است

معاون حج و عمره سازمان حج وزیارت :۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد هستند/ برنامه ریزی ها به خوبی انجام گرفته است

معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت با اشاره به برنامه ریزی های اجرایی مناسب در خصوص حج تمتع ۱۴۰۱ گفت: ۲۹۶ کاروان از جمهوری اسلامی ایران عازم سرزمین وحی می شوند که ۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر اکبر رضایی در نشست فرآیندهای اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ با اشاره به اقدامات اجرایی سازمان حج وزیارت گفت: ظرفیت کاروان تا حدود ۹۸ درصد تکمیل شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .
وی افزود : ظرفیت کاروان ها ۸۵ ، ۱۱۵،۱۳۰و ۱۶۰ نفره است و در استان‌ها متفاوت هستند؛ در حوزه پروازها نیز هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت با بیان اینکه ۲۲ خرداد ماه اولین کاروان حجاج عازم سرزمین وحی می شوند گفت : پروازهای اعزام طی ۲۲ روز و پروازهای بازگشت نیز طی ۱۷ روز انجام می گیرد.
رضایی با اشاره به اعزام اولین گروه عوامل اجرایی طی ساعات آینده گفت: بازدید از هتل ها و فراهم شدن زیرساخت های لازم برای حجاج از جمله برنامه های این گروه از عوامل است تا مهمانان خانه خدا و زائران حضرت نبی اکرم (ص) دغدغه ای نداشته باشند .
وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با بانک توسعه اسلامی برای طرح قربانی انجام گرفته است گفت : خوشبختانه در این زمینه نیز اقدامات مقتضی انجام گرفته است .
معاون امور حج و عمره سازمان تصریح کرد: در خصوص تامین واکسن مننژیت با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز پزشکی حج و زیارت تامین آن و همچنین واکسن فلج اطفال نیز مشکلی وجود ندارد و همه حجاج نیز باید آن را تزریق نمایند.
سایر دست اندرکاران نیز توضیحاتی را در خصوص موضوعات مرتبط با حج تمتع ۱۴۰۱ بیان کردند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.