پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: ضرورت آرامش بخشی در زایران حج تمتع ۱۴۰۱ / تاکید بر پیشگیری در ستاد مدیریت بحران حج تمتع

رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: ضرورت آرامش بخشی در زایران حج تمتع ۱۴۰۱ / تاکید بر پیشگیری در ستاد مدیریت بحران حج تمتع
رییس سازمان حج و زیارت آرامش بخشی در زایران حج تمتع را ضروری خواند و اقناع حجاج را از جمله وظایف مدیران کاروان ها و روحانیون دانست.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی در جلسه ستاد مدیریت بحران حج تمتع ۱۴۰۱ با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران در سال ۹۶ اظهار کرد: مقام معظم رهبری با صراحت بر تشکیل ستاد مدیریت بحران و برنامه ریزی برای همه شرایط اهتمام جدی داشته اند.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران حج تمتع ۱۴۰۱ نیز با اهتمام و تلاش دوستان باتجربه و حاذق تشکیل شده تا کارها به خوبی در ایام حج انجام گیرد.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به مدیریت بحران به ویژه در ایام تشریق داشته باشیم، تصریح کرد: مدیریت بحران به معنای این است که تصمیم گیری به صورتی انجام شود که مشکلی ایجاد نشود و پیشگیری بهترین راهبرد خواهد بود

حسینی بر اقناع حجاج از سوی مدیران کاروان ها، روحانیون و عوامل تاکید کرد و گفت: اقناع سازی و آرامش بخشی یکی از ضروریات محسوب می شود بنابراین همه دست اندرکاران حج وظیفه دارند تا در راستای آرامش بخشی و آگاه سازی مخاطبان گام بردارند

وی اظهار کرد: اقدامات پیشگیرانه و رفع دغدغه ها برای آرامش بخشی بیشتر به مراتب روندی بهتر و مناسبت تر محسوب می شود و تمامی اقدامات ستاد مدیریت بحران باید منتج به ایجاد فضای آرامش بخش برای زایران شود .

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه بیش از ۵۲ درصد زایران بانوان و ۴۸ درصد آاقایان محسوب می شوند گفت: تمامی مدیران کاروان ها و عوامل و به ویژه روحانیون وظیفه زیادی در جهت اقناع زایران خواهند داشت .

حسینی همچنین با اشاره به راهبردهای سازمان حج و زیارت در قبال زایران گفت: موضوع عزت ، کرامت ، امنیت و سلامت زایران اصلی ترین راهبرد ما بوده است که بر موضوع سلامت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان تاکید داریم .
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.