پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سازمان حج وزیارت: نام پادشاه سعودی در نمای ساختمان حج و زیارت یزد حک نشده است

سازمان حج وزیارت: نام پادشاه سعودی در نمای ساختمان حج و زیارت یزد حک نشده است
سازمان حج و زیارت اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر حک شدن نام پادشاه سعودی (خادم الحرمين الشریفین) در نمای بیرونی ساختمان مدیریت حج و زیارت استان یزد را تکذیب کرد و آن را فضاسازی رسانه ای و یک اشتباه دانست.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سازمان حج و زیارت نسبت به خبر منتشر شده مبنی بر حک شدن نام پادشاه سعودی روی نمای ساختمان حج وزیارت یزد واکنش نشان داد و این خبر را دروغ پردازی و شایعه سازی عنوان کرد.
بر اساس این گزارش برخی رسانه ها با انتشار عکسی از ساختمان مدیریت حج وزیارت استان یزد اعلام کردند که این ساختمان ضمن الگو برداری کامل از پرچم مسجدالحرام، جملات مربوط به این پرچم که نام پادشاه سعودی درآن نقش بسته را به صورت کامل حک کرده است.
این اتهام درحالی مطرح شده که در مقدمات ساخت این اداره که طی سالهای 89 تا 92 به طول انجامید ، چنین مشکلی قبل از بهره برداری نهایی در سال 93 ازسوی کارشناسان امر مشاهده و رفع گردیده است و در این سالها چنین موضوعی وجود نداشته است و خبری خلاف واقع و شایعه می باشد.
لذا تاکید می گردد؛ اصحاب رسانه قبل از انتشار هر نوع خبر و شایعه ، صحت و سقم مطلب را از مراجع ذی صلاح پیگیری نمایند تا خدایی نکرده درانظارعمومی اشاعه دروغ پردازی و بداخلاقی صورت نگیرد.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.