پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همزمان با ایام ولادت امام رضا (ع)؛ نخستین کاروان حجاج ایرانی عازم مدینه منوره شدند

همزمان با ایام ولادت امام رضا (ع)؛ نخستین کاروان حجاج ایرانی عازم مدینه منوره شدند

همزمان با ایام ولادت امام رضا (ع) و با بدرقه نماینده ولی‌فقیه در امور حج وزیارت ، رییس سازمان حج وزیارت ، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از دست اندرکاران حج و مسوولان فرودگاهی ، نخستین گروه حجاج ایرانی امروز ۲۲ خرداد ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ نخستین گروه حجاج ایرانی صبح امروز در قالب دو کاروان از استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد مدینه منوره ترک کردند و تا ساعتی دیگر وارد شهر نبی اکرم (ص) می شوند.

این کاروان۲۶۰ نفره با بدرقه حجت السلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت ، دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت ، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از دست اندرکاران حج وزیارت و مسوولان فرودگاهی راهی سرزمین وحی شدند.

در این مراسم بدرقه که همزمان با ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) همراه شد، حجاج با بوسه بر پرچم مطهر امام الرئوف حضرت اما رضا علیه السلام از ایشان در این مسیر معنوی و پربرکت استعانت جستند.
امروز یک هزار و ۳۰۰ نفر زائر از استانهای تهران، کرمان و تبریز عازم سرزمین وحی می شوند و عملا فرایند عملیات اعزام زائر در حج تمتع ۱۴۰۱ آغاز گردید.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.