پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت در مشهد

تحریم ها را دور زدیم

تحریم ها را دور زدیم
حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی گفت: امروز بر خلاف خواست دشمنان، حج و دیگر سفرهای زیارتی  پر شورتر از سال‌های گذشته انجام شده و به صراحت می‌توان گفت که ما تحریم‌ها را دور زده‌ایم.
به گزارش حج نیوز، وی که در همایش حج تمتع که در محل سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد سخن می گفت، اظهار داشت: مناسک حج در راستای شناخت خدا و رسیدن به حب الهی و قرب الی الله است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه برای بهره برداری حداکثری از این سفر باید نیت پاک و خالص داشت افزود: این سفر معنوی باید برای رسیدن به معرفت خدا باشد و این تفکر در شناخت خدا به منزله عبادت است.

توجه به استفاده از توشه حلال
حجت الاسلام موسوی بیان داشت: در حج باید از انجام هر گونه عملی که ما را از یاد خداوند غافل کند، پرهیز کرده و همواره به یاد خداوند باشیم.

وی افزود: توشه حلال در این سفر مسئله ای مهم است و حج گزاران باید همواره در مراقبت از نفس بوده و با اجتناب از کارهایی که ممکن است، نارضایتی خداوند متعال را به همراه داشته باشد، دوری کنند.

افزایش کیفیت خدمات

رئیس سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: اگرچه نوسانات ارزی سبب افزایش قیمت این سفر شده است اما ما به همان میزان کیفیت خدمات را ارتقاء داده‌ایم و این تفاوت را در ملاقات با حجاج دیگر در عربستان متوجه می شوید.

حجت الاسلام موسوی با اشاره بر اعزام 64 هزار نفر به حج امسال گفت: برای اینکه امکانات رفاهی حجاج از لحاظ بهداشت و درمان، تغذیه، محل اقامت، اسکان و دیگر موارد در بهترین حالت ممکن باشد نهایت تلاشمان را کرده ایم.

 تحریم ها را دور زدیم

وی با بیان اینکه دشمنان نظام از افزایش تحریم‌ها بهره‌ای نبرده اند بیان کرد: دشمنان با خود گمان می کردند که با افزایش تحریم‌ها و قرار دادن مردم در تنگنا، سبب نارضایتی ملت و ایجاد فاصله میان آنان با مسئولان خواهند شد، همچنین آنها می‌خواستند با اعمال تحریم‌ها سفرهای زیارتی از جمله حج و عتبات عالیات را کاهش دهند.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور از تسویه حساب کامل سازمان حج و زیارت با شرکت‌های زیارتی و دیگر شرکت های مرتبط در عربستان و عراق خبر داد.
حجت الاسلام موسوی با اشاره بر فشارهای اقتصادی دشمنان تصریح کرد: ما امسال با وجود تحریم ها و نوسانات ارزی موفق شدیم تمامی این حساب ها را تسویه کنیم.
وی گفت: امروز بر خلاف خواست دشمنان، حج و دیگر سفرهای زیارتی  پر شورتر از سال‌های گذشته انجام شده و به صراحت می‌توان گفت که ما تحریم‌ها را دور زده‌ایم.
لازم ذکر است،  در حج امسال هشت هزار و 12  نفر از استان خراسان رضوی به سرزمین وحی اعزام می شوند.
روابط عمومی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.