پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج ۱۴۰۱/

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت و معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از خدمات رسانی به زائران در مدینه/ لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی زائران

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت و معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از خدمات رسانی به زائران در مدینه/ لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی زائران
رئیس سازمان حج و زیارت و معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با حضور در هتل «موفنبیک» مدینه منوره، ضمن بازدید از خدمات رسانی به زائران کشورمان در جریان روند امور قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی معاون امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای ستاد حج و زیارت با حضور در هتل موفنبیک مدینه منوره از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زائران قرار گرفتند.
رییس سازمان حج و زیارت همچنین ضمن خیر مقدم به ورودی یکی از کاروان های این هتل گفت: شما زائران عزیز 5 شب در مدینه منوره حضور دارید و ما تمام سعی و تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شما انجام خواهیم داد.
رئیس سازمان حج و زیارت به زائران توصیه کرد که به دلیل گرمای شدید هوا ، حضور در مسجد النبی را به ساعات ابتدایی صبح و بعد از نماز مغرب و عشاء موکول کنند تا گرمازدگی موجب بیماری یا کسالت آنها نشود.
حسینی با بیان اینکه زائران از فرصت بدست آمده در مدینه منوره بهترین استفاده معنوی را انجام دهند، گفت: زائران این فرصت را مغتنم شمرده و از لحظه لحظه آن برای نیایش و خودسازی بهره بگیرند.
وی تاکید کرد: استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه در مکان های عمومی که تجمع زائران وجود دارد ضروری است چراکه باید پروتکل های مربوط به کرونا همچنان رعایت شود.
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در صورتی که خدایی ناکرده یک نفر دچار بیماری کرونا شود یک کاروان دچار مشکل می شود و قرنطینه فرد بیمار نیز موجب می شود تا از فرصت بدست آمده محروم شود.
وی برای همه زائران آرزوی موفقت و سلامت و سفری همراه با عزت، کرامت و امنیت نمود.
رئیس سازمان حج و زیارت و معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری همچنین از نزدیک به صحبت ها و پیشنهادات و دغدغه های مروبط به زائران و عوامل گوش دادند.

هتل موفنبیک یکی از هتل های محل استقرار زایران ایرانی در حج تمتع ۱۴۰۱ محسوب می شود. ظرفیت پذیرش زایران در این هتل یک هزار نفر است که در حال حاضر ۶۶۷ نفر در قالب ۷ کاروان از استانهای آذربایجان شرقی، خوزستان ، اصفهان و کرمان در آن حضور دارند .
این هتل در منطقه شمال شرقی مسجد النبی واقع شده و یکی از هتل های نزدیک به حرم می باشد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.