پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

رییس سازمان حج وزیارت : عملکردی جهادی در طبخ و توزیع غذای زایران صورت گرفته است

رییس سازمان حج وزیارت : عملکردی جهادی در طبخ و توزیع غذای زایران صورت گرفته است
پرییس سازمان حج وزیارت عملکرد همکاران در طبخ و توزیع غذا در آشپزخانه مرکزی مدینه منوره را جهادی دانست و از اقدامات آنها تشکر کرد.
ه گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی امروز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه در نخستین جلسه ستاد مدینه منوره ضمن استماع گزارش واحدهای مختلف ستاد، از اقدامات صورت گرفته و تلاش های همه دست اندرکاران با وجود ضیق وقت تشکر کرد و توصیه هایی را برای بهبود روند خدمات اجرایی ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه موضوع تغذیه یکی از مهمترین بخش های مربوط به سفر زایران محسوب می شود گفت: در حج تمتع امسال تمامی اقدامات اجرایی به ویژه راه اندازی آشپزخانه متمرکز با وجود زمان بسیار اندک، به خوبی انجام گرفت.
رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: همکاران واحد تغذیه و آشپزخانه متمرکز در طی روزهای گذشته بابت راه اندازی و پیشبرد اقدامات اجرایی ، عملکردی جهادی انجام داده اند که این اقدامات قابل تقدیر است .
حسینی افزود: میانگین سنی زایران ما ۵۳ سال است که باید به ذائقه اکثریت افراد توجه ویژه ای شود و تغذیه را براساس شرایط آب و هوایی و ذائقه آنها طبخ و توزیع کرد؛ ضمن اینکه ساعت توزیع غذا و نظم آن نیز حایز اهمیت است که از دست اندرکاران اقدامات اجرایی به ویژه در حوزه آشپزخانه ها تشکر می کنیم.
رییس سازمان حج وزیارت همچنین بر بهبود کیفیت تغذیه بین راهی زایران تاکید کرد و گفت: باید غذای مناسبی برای زایرانی که از شجره به سمت مکه مکرمه عزیمت می کنند و غذای بین راهی تناول می نمایند تدارک دیده شود و برنامه ریزی مناسبی وجود داشته باشد .
وی بر رفع نواقص و مشکلات مطرح شده از سوی زایران اشاره و بر تسهیل امور زایران در حوزه های مختلف اجرایی تاکید کرد .
حسینی در پایان بر رضایت حداکثری زایران و نظر سنجیداز آنها برای بهبود کیفیت خدمات تاکید کرد.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.