پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با کاروان حج 1401/

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از حمل و نقل درون شهری/اشتیاق خدمت رسانی به زائران در گرمای سوزان

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از حمل و نقل درون شهری/اشتیاق خدمت رسانی به زائران در گرمای سوزان
رئیس سازمان حج و زیارت ضمن بازدید از حمل و نقل درون شهری از خدمات رسانی دست اندرکاران نقل در گرمای شدید هوا، تقدیر کرد و آن را عملکردی جهادی و ستودنی دانست.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از اعضای ستاد حج، از روند خدمت رسانی در ایستگاههای حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه بازدید کردند.
در جریان این بازدید ، زائران از خدمات رسانی مطلوب در حوزه حمل و نقل درون شهری ابراز رضایت کرده و برای خادمان حجاج آرزوی توفیق روز افزون و سلامت با توجه به گرمای شدید هوا را کردند.
رئیس سازمان حج و زیارت نیز عملکرد حوزه حمل و نقل درون شهری و همچنین تغذیه را جهادی دانست و توصیه های مربوط به راهکارهای را به منظور افزایش رضایتمندی زائران بیان کرد.
حسینی همچنین بر اهتمام به سلامت خادمان به ویژه افرادی که در گرمای شدید هوا به خدمت رسانی می پردازند تاکید کرد و این رویکرد را ستودنی دانست.
همچنین در جریان بازدید از ایستگاههای درون شهری باب علی، جمرات و غزه دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه و سید عباس حسینی مسئول حمل و نقل درون شهری ستاد مکه توضیحاتی را در رابطه با خدمت رسانی به حجاج بیان کردند.
گفتنی است که حمل و نقل درون شهری و برون شهری حجاج در حج تمتع امسال به خوبی انجام گرفته و از اتوبوس هایی با مدل های بالا و کیفیت مناسب استفاده شده است.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.