پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

باکاروان حج 1401/

بیش از 47 درصد حجاج ایرانی حج 1401 وارد سرزمین وحی شده اند

بیش از 47 درصد حجاج ایرانی حج 1401 وارد سرزمین وحی شده اند
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت خبرداد که تا پایان روز گذشته بیش از 47 درصد ظرفیت تعیین شده برای حجاج کشورمان در حج تمتع 1401، وارد سرزمین وحی شده اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ وحید اسکندری با اعلام این مطلب گفت: از ابتدای پروازهای زائران تا پایان روز سه شنبه 31 خرداد ماه حدود 17 هزار زائر ایرانی از فرودگاههای جده و مدینه وارد عربستان شده اند.همچنین در این مدت یک هزار و ۸۸۹ نفر از نیروهای عوامل نیز برای ارائه خدمت به زائران اعزامی به عربستان وارد این کشور شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار و اطلاعات موجود این تعداد زائر و نیروی عوامل با ۷۴ پرواز وارد عربستان شده است، ادامه داد: در مجموع زائران و نیروهای عوامل با ۵۰ پرواز وارد مدینه و مابقی وارد فرودگاه جده شده‌اند.

اسکندری در ادامه با اشاره به اینکه زائران حاضر در مدینه در قالب ۴۴ کاروان هستند، گفت: هم اکنون ۵ هزار و ۶۱۴ زائر ایرانی در این شهر اقامت دارند.

به گفته وی زائران ایرانی و مستقر در مکه نیز در قالب ۹۰ کاروان شامل ۱۱ هزار و ۱۵۱ نفر برای انجام مناسک حج وارد این شهر شده‌اند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: بر اساس این آمار هم اکنون ۱۸ هزار و ۶۵۴ زائر و نیروی عوامل در عربستان استقرار دارند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.